تاریخ: ۲۰:۲۸ :: ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
استاندار: توسعه مازندران وابسته به همدلی و وحدت مسوولان و مردم است

استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت های این استان گفت: توسعه این مازندران در سایه همدلی و وحدت ارکان مختلف محقق می شودو باید بتوانیم خواسته مدنظر مردم دست یابیم.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،به نقل از ایرنا، سید محمود حسینی پور در جلسه ای با حضور امامان جمعه و فرمانداران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی غرب مازندران در سالن همایش دفتر غرب استانداری در نوشهر افزود : در زمان حاضر استان مازندران به کارگاه توسعه تبدیل شده است.

وی اظهارداشت: در حوزه راه های استان و نقاط محروم، دولت مردمی سیزدهم بیشتر خدمات ارایه کرده است و این توجه همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش های صورت گرفته در دولت مردمی بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی در این استان راه اندازی شد که تحولات باید برای اطلاع رسانی افکار عمومی مستند سازی شود.

مقام عالی دولت در مازندران تصریح کرد: نکته مهم این که مردم این استان در همه صحنه ها حضور دارند و پای کارند به عنوان نمونه در روز قدس طبق آمارهای موجود جمعیت شرکت کنندگان در مقایسه با سال گذشته حدود ۹۰ درصد بیشتر بوده که همین مشارکت گسترده آنان مسوولیت ما بیشتر کرده است تا خدمات مطلوبتر ارایه کنیم.

وی با بیان این که حضور نماینده ولی فقیه در استان در غرب مازندران در مناسبت های مختلف از افتخارات این دولت مردمی بوده است که قوت قلبی برای اهالی است.

حسینی پور ادامه داد: هم اکنون باید تلاش کرد تا غرب مازندران تبدیل به گردشگری برای مسافران شود و امامان جمعه پیشقراول قرارگاه های فرهنگی در این مناطق هستند که راهبردهای آن در توسعه و تعالی منطقه تاثیرگذار خواهد بود.

وی اضافه کرد: امروز حضور مسوولان نهادهای مختلف در غرب و شرق و شمال و جنوب استان و دیدار مردمی چهره به چهره برای حل مشکلات و نیازهای هر منطقه بسیار موثر بوده به طوری که به گفته اهالی بسیاری از روستاهای استان سالها بوده که هیج مسوولی به آن مناطق سفر استانی نداشت که این مهم در دولت مردمی اتفاق افتاده است.

وی راه اندازی دفتر غرب استانداری مازندران در نوشهر را از دستاوردهای دولت سیزدهم برشمرد و گفت : مدیران کلی که هر سه شنبه در این دفتر با مردم منطقه دیدار دارند معتقدند راه اندازی آن در حل مشکلات مردم بسیار مطلوب بوده است.

استاندار مازندران افزود: این دفتر هم اکنون رصدخانه شده به طوری که مسائل و مشکلات منطقه در این دفتر حل می شود و رسوب بسیاری از مشکلات باقی مانده نیز یکی پس از دیگری باید حل شود.

حسینی پور همچنین از راه اندازی داروخانه هلال احمر در نوشهر خبر داد و اظهارکرد : راه اندازی این داروخانه یکی از مطالبات مردم منطقه بوده که در این دولت مردمی بدان پاسخ داده شد.

print

پاسخی بگذارید