فرماندار بابل خبر داد
تاریخ: ۲۱:۱۱ :: ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۱۹ طرح هفته دولت در بابل

۲۱۹ طرح عمرانی، صنعتی و محرومیت زدایی هفته دولت در شهرستان بابل افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش اقتصاد گستر شمال عزیززاده گرجی فرماندار ویژه شهرستان بابل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ۲۱۹ طرح عمرانی، صنعتی و محرومیت زدایی با اعتبار ۱۳۰۰ میلیارد تومانی هفته دولت در شهرستان بابل افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه اعتبارات اجرای این طرح ها ازمنابع دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین شده است، افزود: یکی از مهمترین طرح‌های قابل بهره برداری هفته دولت در این شهرستان بهره برداری از دو پل ارتباطی در دو روستای بخش بندپی شرقی است که بیش از ۴۰ میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است.

فرماندار بابل ادامه داد:  افتتاح چندین طرح هادی و آسفالت محلات و راه روستایی را نیز از دیگر طرح‌های قابل بهره برداری در این هفته اعلام کرد و گفت: با توجه به تاکید رئیس جمهور در خصوص توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته بسیاری از این طرح‌ها در حوزه محرومیت زدایی بهره برداری می‌شود.

عزیززاده گرجی افزود: چندین طرح آبرسانی به مناطق کمتر توسعه آغاز شده که اکنون حدود ۸۰ درصد این طرح‌ها به سرانجام رسیده است.

او با بیان اینکه ۲۰ رویداد فرهنگی اجتماعی نیز در این هفته با حضور مدیران کشوری و استانی برگزار خواهد شد، ادامه داد: نمایشگاه دستاورد‌های دستگاه‌های اجرای شهرستان بابل نیز با ۵۰ غرفه امروز آغاز به کار کرده است.

print

پاسخی بگذارید