تاریخ: ۱۱:۰۴ :: ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
برگزاری نمایشگاه بهاره در ۱۲ شهرستان مازندران

نمایشگاه بهاره در ۱۲ شهرستان استان مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران از برگزاری نمایشگاه بهاره در ۱۲ شهرستان استان خبر داد و گفت: امکان افزایش شهر‌های متقاضی برگزاری نمایشگاه بهاره نیز در ایام باقیمانده تا پایان سال نیز وجود دارد.

او افزود: این نمایشگاه‌ها از ۱۵ اسفندماه به تدریج در شهر‌های مختلف استان آغاز و تا ۲۸ اسفندماه نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: اگر در شهر‌هایی نیاز به تمدید مدت برگزاری نمایشگاه با توجه به استقبال شهروندان وجود داشته باشد، تمدید نیز خواهد شد.

کهنسال با اشاره به تخفیفات تا ۲۰ درصدی کالا‌ها در نمایشگاه‌های بهاره، افزود: در این نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا‌های اساسی و تنظیم بازار که تحت عنوان نمایشگاه بهاره برگزار خواهد شد، کالا‌های اساسی ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان اعم از مواد شوینده، پوشاک، کیف، کفش، آجیل، میوه، مواد غذایی، شیرینی و لبنیات، عرضه خواهد شد.

او گفت: این نمایشگاه‌ها در ۱۲ شهر ساری، بابل، آمل، قائم‌شهر، بهشهر، میاندورود، نوشهر، رامسر، محمودآباد، بابلسر، چالوس و کلاردشت برگزار خواهد شد و در مابقی شهر‌ها علاوه بر این ۱۲ شهر، برگزاری فروش فوق‌العاده ایام پایانی سال در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: تاکنون بیش از یک‌هزار و ۸۰ فروشگاه اقدام به ثبت‌نام جهت فروش فوق‌العاده در جای جای استان کرده‌اند.

کهنسال گفت: در کنار این واحد‌های صنفی، فروشگاه‌های بزرگ و چندمنظوره نیز اعلام آمادگی خود را جهت فروش فوق‌العاده اعلام کرده‌اند و هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام شده است.

او افزود: اگر تقاضا برای برگزاری بازارچه‌های ایام پایانی سال با محوریت محصولات کشاورزی و صنایع دستی وجود داشته باشد این بازارچه‌ها با مشارکت شهرداری‌ها و دستگاه‌های ذیربط برگزار خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: در حوزه نظارت و بازرسی نیز اقدامات ویژه‌ای برای جلوگیری از گرانفروشی و نظارت بر فروش فوق‌العاده در دستور کار است.

کهنسال افزود: غرفه‌های ویژه عرضه کالا‌های اساسی تنظیم بازاری نظیر شکر، سیب، پرتقال، مرغ و گوشت نیز در نمایشگاه‌های بهاره در نظر گرفته شده است.

print

پاسخی بگذارید