گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۱:۱۵ :: ۱۳۹۸/۰۸/۰۷

این بقعه متبرکه بخاطر قرار داشتن در طریق‌الرضا(ع) از نظر موقعیت جغرافیایی می‌تواند به بزرگترین پایگاه اجتماعی، فرهنگی و مذهبی شرق مازندران تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، همزمان با دهه وقف، فاز نخست ساختمان سیده بی‌بی زینب (س) شهرستان گلوگاه با ۴۰میلیارد ریال اعتبار با حضور دکتر شاعری نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف مازندران، حجت‌الاسلام میراحمدی امام جمعه گلوگاه، فرماندار گلوگاه و جمعی از مدیران استانی و شهری و اهالی این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل اوقاف مازندران در این آیین گفت: فاز دوم ساختمان بقعه متبرکه سیده بی‌بی زینب (س) گلوگاه نیازمند ۴۰ میلیارد ریال اعتبار است که در این زمینه خواستار مشارکت مردم، خیران، دولت و همه مسئولان هستیم.

حجت‌الاسلام حیدری بیان کرد: این بقعه متبرکه بخاطر قرار داشتن در طریق‌الرضا(ع) از نظر موقعیت جغرافیایی می‌تواند به بزرگترین پایگاه اجتماعی، فرهنگی و مذهبی شرق مازندران تبدیل شود.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه گلوگاه در این مراسم از تلاش‌های مدیرکل اوقاف مازندران در اجرای این پروژه عظیم قدردانی کردند.

print

پاسخی بگذارید