مدیرکل راهداری مازندران خبر داد
تاریخ: ۲۳:۴۴ :: ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
بهره برداری از ۹۷ پروژه راهداری و حمل و نقل در هفته دولت

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۹۷ پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اعتباری بالغ بر۳۸۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

حسن جهانیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفته دولت مهمترین مناسبت تقویمی دستگاه های اجرایی و زمان گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ۱۵ هزار شهید دولت است، گفت: این اداره کل با افتتاح ۶۵ پروژه در حوزه فنی و راه های روستایی و ۳۲ پروژه در حوزه راهداری سهمی کوچک در گرامیداشت این هفته دارد.

وی در ادامه به پروژه های افتتاحی حوزه فنی و راههای روستایی این اداره کل اشاره و تصریح کرد: عملیات احداث دوربرگردان شماره ۲ کمربندی تنکابن، عملیات بهسازی و آسفالت راه های روستایی سرخ ولیک شهرستان ساری، روستای خرج شهرستان سوادکوه ، سراج محله _ نصرت آباد شهرستان گلوگاه، شهرستان حنیسک _ نیچکوه، شهرستان نوشهر، کفترکار _ سه راهی غلامی شهرستان بهشهر، اجاکسر و احمد آباد شهرستان بابلسر، سوخته کلا _ هلی دشت شهرستان قائمشهر، ارمک _ کلاگر محله شهرستان بابل، خشواش _ بلده شهرستان آمل بخشی از پروژه های افتتاحی این اداره کل بوده که به بهره برداری نهایی می رسد.

جهانیان به اقدامات این اداره کل در زمینه ارتقا ایمنی در محورهای استان اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات روکش آسفالت محورهای شریانی و اصلی استان مازندران به طول ۷۰ کیلومتر و احداث ۱۰ کیلومتر روشنایی از جمله پروژه های شاخص در حوزه راهداری بوده که در این هفته به بهره برداری می رسد.

وی در پایان گفت: پروژه‌های یادشده با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت، توانمندی و امکانات ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان به بهره‌برداری رسیده است.

print

پاسخی بگذارید