در ساری رخ داد
تاریخ: ۱:۴۶ :: ۱۳۹۷/۱۰/۱۲

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری گفت: ۹۰۰ متر مربع زمین به ارزش ۳میلیارد ریال برای احداث مجتمع ورزشی در هولا ساری وقف شد.

به گزارش اقتصاد شمال به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام علی سلطانی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری از ثبت یک وقف جدید در این شهرستان خبر داد و گفت: آقایان محمود، حمید، هادی و خانم زهرا هادی‌نژاد زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع را وقف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش این موقوفه ۳میلیارد ریال است، افزود: این موقوفه جدید در هولا ساری قرار دارد که واقفان خیراندیش آن را برای احداث مجتمع ورزشی وقف کرده اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۰ وقف جدید در مرکز استان ثبت شده است، تصریح کرد: نیات بیشتر موقوفات جدید شهرستان ساری متناسب با نیازهای روز جامعه بوده است.

حجت الاسلام سلطانی وقف برای عزاداری، کمک به دانش آموزان نیازمند، کمک به بیماران خاص، کمک به معلولان، خرید جهیزیه نوعروسان، خیرات و مبرات را از نیات موقوفات جدید شهرستان ساری دانست.

وی با بیان اینکه سمت و سوی موقوفات جدید به سمت نیازهای روز جامعه است، گفت: بعضی از واقفان خیراندیش زمین یا ملک خود را برای امور خیریه اهدا کرده اند که بهتر است این املاک را وقف و در اوقاف ثبت کنند تا در گذر زمان کاربری آن تغییر نیابد و یا مورد فروش قرار نگیرد.

print

پاسخی بگذارید