تاریخ: ۱۶:۲۸ :: ۱۴۰۰/۰۳/۲۷

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه انتخاب اصلح موجب رفع مشکلات کشور خواهد شد، گفت: اماکن متبرکه مازندران در انتخابات ۲۸ خرداد امسال میزبان صندوق‌های اخذ رای است و تمامی شرایط برای عوامل انتخابات فراهم شده و مدیران اجرایی بقاع متبرکه می‌بایست با مجریان انتخابات همکاری داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: مشارکت همه آحاد ملت بزرگ ایران در انتخابات موجب اقتدار نظام می‌شود.
وی افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی همواره در تمامی صحنه‌های مهم و سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی با بصیرت و هوشیاری حضور برجسته و پرشوری داشتند و در نوع خود حماسه‌ای رقم زدند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه اهمیت این دوره از انتخابات بر هیچ کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: مهم‌ترین موضوع، انتخاب اصلح است که تحقق این مهم موجب رفع مسائل و مشکلات کشور خواهد شد.
حیدری یادآور شد: مشارکت حداکثری و باشکوه ملت بزرگ ایران در پای صندوق‌های رای در پی تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری بسیار مهم است.
وی با اعلام اینکه ۲۸ خرداد صحنه آزمون انتخابات است، اضافه کرد: باتوجه به اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی همه باید حضور پیدا کنیم و همچنین دیگران را تشویق حضور حداکثری کنیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و امامزادگان سنگر دفاع از نظام و اسلام هستند، افزود: از هفته‌ها پیش نشست‌های بصیرتی و همچنین تریبون آزاد در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه شاخص استان برپا شد.
حیدری با بیان اینکه اوقاف در سطح استان مدیریت اماکن متبرکه را عهده‌دار است، تصریح کرد: اماکن متبرکه مازندران در انتخابات ۲۸ خرداد امسال میزبان صندوق‌های اخذ رای است و تمامی شرایط برای عوامل انتخابات فراهم شده و مدیران اجرایی بقاع متبرکه می‌بایست با مجریان انتخابات همکاری کنند.

print

پاسخی بگذارید