تاریخ: ۱۸:۵۱ :: ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
داوران گیلانی بازی نود ارومیه و شاهین شهرداری بوشهر را قضاوت می کنند

داوران گیلانی بازی تیم های فوتبال نود ارومیه و شاهین شهرداری بوشهر را در رقابت های لیگ دسته اول قضاوت می کنند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حامد سیری از استان گیلان به عنوان داور وسط دیدار تیم های فوتبال نود ارومیه و شاهین شهرداری بوشهر انتخاب شد.

علیرضا وهابی افزود: همچنین سیدامیر قاسمی و محمد رعنایی دیگر داوران گیلانی به عنوان کمک داور در این بازی قضاوت می کنند و علی محمدی پور دیگر داور این استان به عنوان داور چهارم در این دیدار حضور دارد تا گروه داوری این بازی از استان گیلان باشند.

وی ادامه داد: تیم های فوتبال نود ارومیه و شاهین شهرداری بوشهر عصر روز پنجشنبه هفته جاری بیستم آذر ماه در هفته چهارم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) در ارومیه به مصاف هم خواهند رفت.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان بیان کرد: داوران و کمک داوران شایسته ای از استان گیلان در تست های آمادگی جسمانی پیش فصل رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته اول کشور حضور یافته بودند که هر هفته تعدادی از این داوران،  قضاوت بازی های لیگ برتر و لیگ دسته اول را برعهده می گیرند.

وهابی خاطرنشان کرد: گیلان از داوران بسیار ارزنده ای در هر دو بخش آقایان و بانوان برخوردار است و هر ساله این داوران در رقابت های  فوتبال و لیگ های مختلف حضور چشمگیر داشته و مسابقات مهمی را قضاوت می کنند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم حضور دارندکه به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند که تیم های ملوان بندرانزلی،  چوکا تالش و شهرداری آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

print

پاسخی بگذارید