تاریخ: ۱۳:۵۹ :: ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
عبور از جاده های شمال همراه با محدودیت

محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های شمال آغاز می‌شود و تا شنبه ۱۹ آذر ادامه دارد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد محدودیت‌های ترافیکی در دو محور ارتباطی شمال با پایتخت و استان البرز امروز چهارشنبه ۱۶ آذرماه آغاز می‌شود و تا شنبه ۱۹ آذر ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش تردد موتور سیکلت‌ها به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح شنبه ۱۹ آذرماه از محور‌های چالوس، هراز و سوادکوه و ممنوع می‌باشد.

محدودیت‌های تردد در محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج و آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۱۸ آذرماه نیز از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

محدودیت‌های تردد در محور هراز

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن یکطرفه می‌شود.

محدودیت‌های تردد خودرو‌های سنگین

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه‌ها تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد کلیه تریلر‌ها در محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی نیز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه و از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد اجرای این محدودیت به افزایش حجم تردد در محور‌ها بستگی دارد و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

print

پاسخی بگذارید