تاریخ: ۲۱:۵۹ :: ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
فرماندار آستارا: اعتبارات عمرانی صرف هزینه های جاری نشود

فرماندار آستارا گفت: مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان اعتبارات عمرانی را صرف هزینه های جاری نکنند و تکمیل طرح های نیمه تمام باید در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش اقتصادشمال ،حسن رستم زاد  در جلسه هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد در جمع مدیران دستگاه های اجرایی در فرمانداری آستارا افزود: مدیران در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی و طرح های عمرانی جدیت داشته باشند و اعتبارات مصوب توسط مدیران پیگیری و در حوزه های مربوطه هزینه شود.
وی اضافه کرد: در زمان فعلی کمک به سیل زدگان استان های مختلف کشور در اولویت است و از ظرفیت خیران در این راستا باید استفاده شود.
وی بیان کرد: دشمنان از فرصت ها به خصوص از طریق جنگ اقتصادی برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران استفاده می کنند و باید صیانت از آرمان های انقلاب سرلوحه امور قرار بگیرد.
فرماندار آستارا گفت: بزرگداشت سوم خرداد می تواند در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم و تقویت آرمان های انقلاب و اهداف و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی تاثیر گذار باشد.
رستم زاد با گرامیداشت خاطره رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس تاکید کرد: باید اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی به نسل هایی که دوران دفاع مقدس را ندیده اند، منتقل شود تا پایه های فکری و فرهنگی این نوع حماسه ها در فرهنگ جامعه ما و بین جوانان تحکیم یابد.
وی ادامه داد: انتظار می رود دستگاه های فرهنگی نیز در راستای گسترش فرهنگ مقاومت و روحیه ایستادگی و ایثار همپای مردم و به خصوص جوانان گام بردارند.
سامان ساسانیان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا هم گفت: آئین گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در روز سوم خرداد در یکی از مساجد شهر برگزار خواهد شد و برپایی نمایشگاه و یادواره های شهدا نیز از جمله برنامه های پیش بینی شده در آن روز است.
شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
ایرنا

print

پاسخی بگذارید