تاریخ: ۱۲:۳۹ :: ۱۳۹۷/۱۰/۰۱

در حاشیه مراسم بزرگداشت روز حمل و نقل ، قرارداد ویادداشت تفاهم نامه سرمایه گذاری بین منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد و سرمایه گذاران بخش خصوصی به امضاء رسید.

به گزارش اقتصاد شمال به نقل از  واحد اطلاعات واخبار روابط عمومی بندر امیر آباد؛ در حاشیه مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل که با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت عامل سازمان بنادرودریانوردی ، مدیران بنادر کشور و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل ، در تهران برگزار شد قراردادها و یادداشت تفاهم نامه های همکاری با بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در بنادر کشورمنعقد شد.

مهندس سیاوش رضوانی در این مراسم با بیان اینکه ، جاده اقتصاد مازندران با انعقاد متعدد قراردادهای سرمایه گذاری در بندرامیرآباد قابل هموار است گفت سرمایه گذار بخش خصوصی با امضا حدود ۱۰۴۰ میلیارد ریال در قالب قرارداد و یادداشت تفاهم نامه با اشتغال زایی بیش از ۵۷ نفر  در بندرامیرآباد سرمایه گذاری خواهد کرد.

وی احداث بلدینگ مواد نفتی ومخازن روغن خوراکی با ظرفیت های  اسمی به ترتیب ۴۵۰هزار تن و ۱۰ هزار تن  را از موارد این سرمایه گذاری نام برد که به صورت بلند مدت و B.O.T در منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد انجام می شود.

مدیربندرامیرآباد در پایان اظهار داشت این بندر به عنوان بزرگترین بندرحاشیه دریای خزر یک بندر تجاری و صنعتی شمرده می شود و از عملیاتی شدن بخش گردشگری این بندر با واگذاری ۲۵ هکتار از اراضی شرقی به سرمایه گذار بخش خصوصی در آینده نزدیک خبر داد.

print

پاسخی بگذارید