تاریخ: ۱۳:۲۱ :: ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
ماجرای درگیری لفظی رئیس یک اتحادیه در کلاردشت با یک خانم چه بود؟

سرپرست اداره کل صمت مازندران گفت: رفتار رئیس یکی از اتحادیه صنفی کلاردشت با یک خانم در جلسه کمیسون نظارت این شهرستان بررسی می شود

به گزارش اقتصاد گستر شمال،در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی تحت عنوان اهانت رئیس یکی از اتحادیه‌های صنفی کلاردشت به یک بانو، محمد حسن صبوری سرپرست اداره کل صمت مازندران ، گفت: بعد از انتشار این کلیپ، موضوع بررسی و قرار شد مطابق با دستورالعمل نظارت موضوع ماده ۵۵ قانون نظام در اولین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان مطرح و تصمیم مقتضی با حضور اعضای این کمیسیون گرفته شود.

او به موضوع این درگیری اشاره کرد و افزود: این بانو قبلا در اتحادیه خبازان کلاردشت مشغول به فعالیت بود که پس از اخراج به اداره کار آن شهرستان شکایت کرد که رأی به محکومیت بر علیه اتحادیه خبازان صادر شده است.

صبوری دیلمی گفت: این بانو در ادامه از طریق مبادی قانونی نسبت به اجرای حکم صادر شده اقدام و مبادرت به توقیف اموال اتحادیه مورد اشاره کرده است.

او افزود: این خانم در راستای اجرای حکم مجدداً با حضور مامورین محترم نیروی انتظامی در محل اتحادیه اتحادیه حاضر شد که متاسفانه رئیس اتحادیه با وی درگیر لفظی می‌شود.

صبوری گفت: چند روز قبل از این درگیری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کلاردشت برای حل و فصل این موضوع میانجی گری کرده بود که متاسفانه منتج به نتیجه نشد.

او با اشاره به اینکه این اداره کل به هیچ عنوان رفتار اهانت آمیز از سوی اتحادیه مربوطه با این بانو را نپذیرفته است، افزود: در اولین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان که با حضور اعضای این کمیسیون برگزار می‌شود این پرونده بررسی خواهد شد.

print

پاسخی بگذارید