گروه: آرشیو / مذهبی
تاریخ: ۱۶:۰۱ :: ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
مقاومت در برابر فتنه‌ ضروری است

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی گفت: شناختن فتنه‌های خاموش و مقاومت در برابر آنها مهم و ضروری است.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه امروز ساری حضور در میدان را برای دفاع مقابل فتنه‌ها را ضروری دانست و گفت: شناختن فتنه‌های خاموش و مقاومت در برابر آنها مهم و ضروری است.

او با تقدیر از حضور باشکوه مردم در سالروز حماسه ۹ دی آن را نشانه بصیرت و ولایت مداری مردم بزرگوار دانست و گفت: باید این درس را همچنان ادامه دهیم، زیرا فتنه تمام شدنی و یا کوچه و خیابانی نیست و باید فتنه شناسی را تقویت کنیم.

آیت الله محمدی لائینی نقش رهبری را در خنثی کردن فتنه ۸۸ مهم برشمرد و گفت: مقام معظم رهبری در جامعه پدری و قیادت کردند و با حضور و حماسه آفرینی مردم و پشتیبانی از ولایت، بساط فتنه جمع شد.

او با تاکید براینکه قانون گرایی باید در بین ما به فرهنگ تبدیل شود، گفت: اکنون نیز به جهاد تبیین نیاز داریم و باید اعترافات عوامل فتنه از رسانه‌ها پخش و منتشر شود تا مردم بدانند پشت این شعار‌ها و فتنه‌ها چه کسانی بوده اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر داشتن تقوای و پرهیز از گناه، ترک امر به معروف و نهی از منکر را گناه دانست و گفت: انسان با تقوا از گناه پرهیز می‌کند و اگر با تقوا باشیم، امر به معروف و نهی از منکر تعطیل نمی‌شود.

او با اشاره به فرمایش سردار سلیمانی مبنی براینکه برای نجات اسلام، خیمه ولایت را رها نکنیم، گفت: ولایت موجود در کشور به همه مظلومان جهان امید می‌دهد و منافع مستکبران جهان را به خطر انداخته است.

آیت الله لائینی با گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) این مناسبت را تسلیت گفت و افزود: از مهمترین درس‌های حضرت فاطمه، درس ولایتمداری و تبعیت از ولایت است و در مقابل حضرت علی (ع) به عنوان یک افسر رشید به دفاع پرداخت و این بزرگترین درس به شمار می‌رود.

print

پاسخی بگذارید