تاریخ: ۲۳:۲۵ :: ۱۳۹۷/۱۲/۲۷

سریال‌های «بانوی عمارت»، «نون. خ» در ایام نوروز از شبکه جهانی جام‌جم پخش می‌شود.

سرویس فرهنگی اقتصادشمال ،فیلم‌های سینمایی شبکه جهانی جام جم در ایام نوروز به ترتیب روزهای پخش عبارتند از؛ اتاق ۳۱۱ اول فروردین ماه ساعت ۰۴:۳۰، زاپاس اول فروردین ساعت ۰۷:۴۰ «ویلایی‌ها»، اول فروردین ساعت ۲۰.۱۵، «گشت ارشاد ۲» چهارم فروردین ماه ساعت ۱۹ و «طعم شیرین خیال» یازدهم فروردین، ساعت ۱۹ به وقت تهران.

همچنین بینندگان شبکه جهانی جام جم در سراسر دنیا می‌توانند در ایام نوروز هر روز شاهد پخش سریال «بانوی عمارت» ساعت ۲۱:۱۵ به وقت تهران و سریال طنز «ن. خ» ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه به وقت تهران از این شبکه باشند.

سریال «بانوی عمارت» روایت عشقی است، سخت و دشوار که داستان آن را از لایه‌های تاریخ بیرون کشیده‌اند و باید به تماشا نشست و لذتش را برد.

این مجموعه با صدای محسن چاوشی، توسط عزیزالله حمید نژاد کارگردانی شده و مجید مولایی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته است.

همچنین پانته آ پناهی‌ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مؤمن، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی و سعید بحر العلومی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

«بانوی عمارت» از جمعه (دوم فروردین ماه) هر شب ساعت ۲۱:۱۵ پخش شده و در ساعت‌های ۰۵:۲۰ و ۱۳:۲۰ دقیقه بازپخش می‌شود.

سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی، در ایام نوروز هر شب از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود.

این مجموعه داستان فردی است به نام نورالدین خانزاده است که معتمد کشاورزان بوده و به علت مشکلات اقتصادی دچار بحران می‌شود.

سعید آقاخانی کارگردانی و بازیگر این مجموعه می‌باشد و علی صادقی، نعیمه نظام دوست، علی صالحی، هومن حاج عبدالهی، شیدا یوسفی، حمید رضا آذرنگ و فریده سپاه منصور از جمله نقش آفرینان این اثر می‌باشند.

نون خ از شنبه (۳ فروردین ماه) ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه از جام جم پخش شده و روز بعد در ساعت‌های ۰۷:۴۵ و ۱۵:۴۵ دقیقه بازپخش می‌شود.

اتاق ۳۱۱

این فیلم داستان دزدی است که دستگیر شده و به اورژانش یک بیمارستان منتقل می‌شود، دزد بدشانس و دو دانشجوی پزشکی باعث پیش آمدن فجایعی در بیمارستان می‌شوند که…

مجتبی بیطرفان کارگردانی و تهیه کنندگی این اثر را بر عهده داشته است و شهرام قائدی، بهنوش بختباری، مجتبی بیطرفان، امیر غفارمنش، خشایار راد و نگین معتضدی در این فیلم نقش آفرینی نموده اند.

اتاق ۳۱۱ پنج شنبه ۱ فروردین ۹۸ ساعت ۰۴:۳۰ دقیقه به وقت تهران از جام جم پخش شده و ساعت ۱۱:۰۰ بازپخش می‌شود.

زاپاس

سینمایی طنز زاپاس که با بازی امیر جعفری و احمد مهران فر همراه است از جام جم پخش می‌شود.

این سینمایی داستان یک تیم دست سومی شهرستانی است که به دسته دوم صعود کرده و بازیکن اصلی آن در آخرین لحظات مصدوم می‌شود، اما آنچه مهم است روابط افراد در این فیلم است که روایتگر فراز و نشیب‌های زندگی مردم است.

امیر جعفری، احمد مهران فر، ریما رامین فر، شبنم مقدمی، الناز حبیبی و جواد عزتی در این اثر نقش آفرینی کرده اند.

ضمناً برزو نیک نژاد کارگردان و سید امیر حسینی نیز تهیه کننده آن می‌باشد.

زاپاس، پنجشنبه ۱ فروردین ۹۸ ساعت ۰۷:۴۰ دقیقه به وقت تهران از جام جم پخش شده و ساعت‌های ۱۵:۴۰ دقیقه بازپخش می‌شود.

ویلایی‌ها

فیلم سینمای ویلایی‌ها با کارگردانی منیر قیدی، روایتی است از خانواده‌های فرماندهان دفاع‌مقدس که در سال ۱۳۶۵ در شهرکی ویلایی نزدیک به جبهه‌های جنگ، سکونت دارند و آنها هر روز حوادث گوناگونی را تجربه کرده و روزهای پر اضطرابی را سپری می‌کنند.

این فیلم توسط منیر قیدی کارگردانی شده و سعید ملکان تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است.

ثریا قاسمی، پریناز ایزدیار، طناز طباطبایی، آناهیتا افشار، صابر ابر و علی شادمان از جمله نقش آفرینان این اثر است.

ویلایی‌ها پنجشنبه ۱ فروردین ۹۸ ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه به وقت تهران از جام جم پخش شده و روز بعد در ساعت‌های ۰۴:۱۵ دقیقه و ۱۲:۱۵ دقیقه بازپخش می‌شود.

گشت ارشاد ۲

این فیلم که ساخته سعید سهیلی است، ۵ سال بعد از اتفاقات رخ داده در سینمایی گشت ارشاد را روایت می‌کند، حسن و عباس از زندان آزاد شده اند، عطا هم از کما بیرون آمده ولی هرچه اتفاق افتاده را فراموش کرده است.

حمید فرخ نژاد، ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، ترلان پروانه سارا سهیلی در این فیلم بازی کرده اند.

گشت ارشاد ۲، یکشنبه ۴ فروردین ۹۸ ساعت ۱۹:۰۰ به وقت تهران از جام جم پخش شده و روز بعد در ساعت‌های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ بازپخش می‌شود.

طعم شیرین خیال

این فیلم داستان دختری است به نام شیرین که ماجرای آشنایی خود و خانواده اش با کسی را که قرار است به خواستگاری او بیاید روایت می‌کند.

کمال تبریزی کارگردان این اثر می‌باشد و شهاب حسینی، نازنین بیاتی، نادر فلاح، نازنین فراهانی و پریوش نظریه از نقش آفرینان این اثر هستند.

طعم شیرین خیال یک شنبه ۱۱ فروردین ۹۸ ساعت ۱۹:۰۰ به وقت تهران از جام جم پخش شده و روز بعد در ساعت‌های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ بازپخش می‌شود.

ویژه برنامه «عیدانه» در دو مناسبت خجسته میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر در روز ۲۸ اسفند ماه و مبعث حضرت رسول اکرم (ص) در ۱۴ فروردین ماه، ساعت ۲۰ به وقت تهران پخش خواهد شد. همچنین ویژه‌برنامه تحویل سال با اجرای «احسان علیخانی» همزمان با شبکه سه در روز ۲۹ اسفند از ساعت ۱۹ به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم پخش خواهد شد.

ویژه برنامه «کودکانه» ساعت ۱۸، برنامه «مسابقه دوربین» ساعت ۲۲:۴۵، فصل ششم برنامه «خندوانه» ساعت ۰۰.۳۰ بامداد به وقت تهران و مستندهای «خشت بهشت» ساعت ۱۹، «تولد یک رؤیا» ساعت ۱۹.۵۰، «ایرانی باش» ساعت ۲۰.۲۰، «قصه‌های دریا» ساعت ۲۲:۱۵ و برنامه موسیقی «دل افروزان» ساعت ۲۰:۵۰ به وقت تهران از دیگر برنامه‌هایی است که هر روز در ایام نوروز ۹۸ میهمان خانه‌های ایرانیان و فارسی زبانان مقیم خارج از کشور خواهد شد.

ایسنا

print

پاسخی بگذارید