رئیس اداره بازرگانی خارجی گیلان
گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۳:۰۷ :: ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
کارت های بازرگانی از سامانه یکپارچه اعتبار سنجی و رتبه بندی اعتباری تائید می شود

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: بر اساس دستور العمل ابلاغی وزارت صنعت ، معدن و تجارت تمامی کارت های بازرگانی از امروز از سامانه یکپارچه اعتبار سنجی و رتبه بندی اعتباری تائید می شود.

محمد فیض روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای الکترونیکی شدن فرآیند جدید تایید، صدور و تمدید کارت بازرگانی از امروز (ابتدای مردادماه) تمام درخواست‌های جدید صدور و تمدید کارت بازرگانی فقط در سامانه جامع تجارت ایران توسط متقاضیان ثبت و کارشناسان این سازمان بررسی و اعلام نواقص هم تنها از طریق این سامانه انجام می شود.

وی هدف از  اجرای اعتبار سنجی و رتبه بندی اعتباری کاهش مفاسد عنوان و تصریح کرد: اعتبارسنجی و رتبه بندی اعتباری راهکاری پیشرفته جهت ایجاد سهولت برای بازرگانان با سابقه مثبت است که البته باعث ایجاد انگیزش برای اصلاح رفتار تجاری و ایجاد سابقه و اعتبار مثبت نیز می شود.

وی به تمامی فعالان عرصه تجاری و دارندگان کارت های بازرگانی تاکید کرد: از امروز برای انجام امور به سامانه یکپارچه اعتبار سنجی و رتبه بندی اعتباری به آدرس https://mvcrs.ir مراجعه و تمامی درخواست هایی که تا تاریخ پایان تیرماه تایید نشده باشند، متقاضیان بایستی از طریق سامانه جامع تجارت ایران مجددا اقدام نمایند.

print

پاسخی بگذارید