گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۳:۵۵ :: ۱۳۹۸/۰۵/۱۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان از واحدهای تولیدی خواست از فرصت بخشش جرایم تامین اجتماعی و مالیاتی بر اساس بخشنامه های ابلاغی استفاده کنند.

آرش فرزام صفت روز دوشنبه در نشست مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان که در شهرستان رودسر برگزار شد تصریح کرد: واحدهای تولیدی می توانند با پرداخت اصل بدهی از فرصت بخشش جرایم تامین اجتماعی و مالیاتی بر اساس بخشنامه های ابلاغی استفاده کنند.

وی با تاکید بر لزوم رفع موانع موجود در حوزه سرمایه گذاری،بخش خصوصی را همراه و مکمل دولت در روند توسعه پایدار خواند و افزود: رونق اقتصاد و اشتغال در گرو حمایت از تولید و سرمایه گذاری است.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر رونق تولید ، بومی سازی صنایع و تربیت نیروی انسانی موجب می شود تا گام های بلندتری در مسیر خودکفایی ملی برداریم .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان بر ضرورت اشاعه فرهنگ کار به عنوان میراث معنوی گیلان تاکید کرد و یادآور شد: آموزش های کوتاه مدت و بلند مدت برای نیروی انسانی شاغل در صنایع باید مورد توجه مدیران واحدهای تولیدی قرار گیرد.

فرزام صفت با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته در حوزه اشتغال به رودسر خاطرنشان کرد: در این شهرستان بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در سر فصل تسهیلات روستایی پرداخت اعتبار صورت گرفته این در حالیست که منابعی هم از سرفصل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه برای دستگاه های صنعت، معدن، تجارت و جهاد کشاورزی تعیین شده است.

در این نشست مشکلات ۹ واحد تولیدی و صنعتی بخش خصوصی بررسی و راهکارهایی برای رفع موانع موجود بررسی شد. شهرستان رودسر با چهار بخش مرکزی، رحیم آباد، کلاچای و چابکسر در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

print

پاسخی بگذارید