گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۳:۴۱ :: ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
کلنگ شروع عملیات اجرایی چهار خطه کردن راه کلیدبر – ماسال

همزمان با اولین روز هفته دولت کلنگ شروع عملیات اجرایی چهارخطه کردن راه کلیدبر به ماسال در دهستان طاهرگوراب شهرستان صومعه سرا به زمین زده شد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان عصر شنبه در  این مراسم  اظهار داشت: ۶۵ پروژه راه وشهرسازی در استان در این هفته با ۵۸ میلیارد تومان قابل بهره برداری است .

ماکان پدرام اظهار داشت: در بخش راه روستایی گیلان  ۸۵کیلومتر افتتاح و از اعتبار سال ۹۷  تاکنون ۳۴۰ کیلومتر  آسفالت شده است .
وی تصریح کرد: در بخش مسکن مهر ۳۹۸ پروژه با ۲۸ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد و به مناسبت هفته دولت در مناطق سخت گذر ۹کیلومتر آسفالت در اختیار مردم قرار می گیرد.
فرماندار شهرستان صومعه سرا هم با اشاره به آغاز عملیات این پروژه اظهارداشت:عملیات  این پروژه به طول پنج کیلومتر  با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان از امروز از کلیدبر طاهرگوراب به ماسال آغاز می شود.
سید جلال  سید محمدی افزود : قطعه اول این پروژه از طاهرگوراب تا ابتدای چهار خطه موجود از پل طاهرگوراب به طول ۲۲۵۰ متر شروع خواهد شد .
وی در ادامه افزود :  قطعه دوم این پروژه از انتهای چهارخطه موجود تا ورودی بلوار ماسال به طول ۲۷۸۶متر به اجرا درمی آید.
سیدمحمدی خاطر نشان کرد : این پروژه شامل عملیات خاکی (خاکبرداری ، سنگریزی، زیرسازی ) اجرای آسفالت ، خط کشی و نصب علائم و تهیه و نصب نیوجرسی خواهد بود.
صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و سردارجنگل در ۲۵  کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

print

پاسخی بگذارید