معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران
تاریخ: ۱۶:۴۷ :: ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
کسانی که به نام هیات ورزشی دکان سیاسی راه انداختند و اموال بیت المال را غارت می کنند

کسانی که به نام هیات ورزشی دکان سیاسی راه انداختند و اموال بیت المال را غارت می‌کنند، باید بساط آن‌ها جمع شود.

به گزارش اقتصاد گستر شمال روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران به ریشه‌کن شدن دلالان ورزشی تاکید کرد و گفت: کسانی که به نام هیات ورزشی دکان سیاسی راه انداختند و اموال بیت المال را غارت میکنند، باید بساط آن‌ها در استان جمع شود.

او افزود: متاسفانه مشاهده کردیم که افرادی بنام ورزش کاسبی راه انداختند که باید این موضوع هرچه زودتر جمع شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان در جنگ فرهنگی این روز‌ها یکی از خطوط اصلی این نبرد است، ادامه داد: تنها امید دشمن برای غلبه بر کشور بحث فرهنگی است که وزارت ورزش میتواند نقش کلیدی در این‌موضوع داشته باشد، چون بخش فرهنگی و حراست از جوانان بخش مهمی است که باید به آن توجه ویژه شود.

سلگی از مشارکت ورزشکاران مازندرانی در امور فرهنگی گفت و افزود: قهرمان المپیک در همین ایام عاشورا و تاسوعا در روستای جویبار هیات گرفته بود، این‌ها افتخارات جوانان این سرزمین هستند و جای حبیبی‌ها را جوانانی مثل حسن یزدانی‌ها پر کرده اند که افتخار کشور هستند.

او با بیان اینکه، خدمت به ورزش مازندران خدمت به ورزش کشور است، افزود: مدیر کل جدید باید بداند که در اداره‌کلی فعالیت می‌کند تا معدل ورزش کشور را بالا ببرد، چون بخش عظیمی از مدال‌های کشور از استان مازندران است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه اولویت ما توجه به جوانان و ورزش است، گفت: خواسته ما این است که در حوزه قهرمان سازی و ورزش همگانی و جوانان تلاش ویژه داشته باشند.

سلگی ادامه داد: مازندران جزو استان‌های پیر کشور است و باید برای پیشگیری از این موضوع، توجه ویژه به ورزش همگانی شود و امکان استفاده از اماکن ورزش و امکانات برای همه گروه‌ها ارزان باشد.

او با تاکید بر اینکه بسیاری از جوانان که در مناطق محروم هستند باید دیده شوند و به آن‌ها توجه شود، ادامه داد: توزیع عادلانه امکانات در روستا‌های دور افتاده و توجه یکسان به حوزه ورزش و جوانان باید در اولویت دستگاه ورزش و جوانان مازندران قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از توجه به حوزه جوانان گفت و افزود: ما در مازندران شرایطی خوبی طی سال‌های گذشته در حوزه جوانان نداشتیم و انتظار داریم شما که در حوزه اجتماعی کار کرده اید، زودتر تحولات ایجاد کنید.

print

پاسخی بگذارید