تاریخ: ۱۲:۴۰ :: ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
خرید بیش از ۳ هزار تن برنج پرمحصول در مازندران

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران خرید بیش از ۳ هزار تن برنج پرمحصول در استان خبر داد.

عباسعل وفائی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران گفت: ۳ هزار و ۴۱ تن برنج ندا و شیرودی تولید سال ۱۴۰۱ پس از ارزیابی توسط کارشناسان خبره محلی و کارشناسان مرکز تحقیقات برنج تاکنون در استان خریداری شده است.

او افزود: با اجرای طرح خرید برنج پرمحصول سال گذشته در مازندران، تاکنون قرارداد تحویل بیش از ۱۶ هزار تن برنج ندا، شیرودی و فجر در بسته بندی‌های ۱۰ کیلویی با ۲۸ مرکز شامل شالیکوبی‌ها و تعاونی روستایی استان منعقد شده است.

وفائی نژاد گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون ۶۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد تحویل برنج پرمحصول پرداخت گردیده است.

او با اشاره به استقبال برنج کاران مازندران از اجرای این طرح در استان و راه انداری دومین مرکز خرید توافقی برنج پرمحصول اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان در شهرستان بابل، افزود: طرح خرید برنج پارسال  تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران در خصوص خرید برنج تولید شده در سال ۱۴۰۲ نیز گفت: در صورت ابلاغ دستورالعمل جدید برای خرید برنج تولیدی سالجاری، این اداره کل آمادگی لازم برای اجرای آن و راه اندازی مراکز خرید در دیگر شهرستان‌ها را دارد.

print

پاسخی بگذارید