رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران خبرداد
تاریخ: ۱۶:۲۷ :: ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
کشف ۳۰ تن کود شیمیایی احتکاری در ساری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف انبار کود شیمیایی احتکاری و خارج از شبکه توزیع به مقدار ۳۰ تن در ساری خبر داد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل توجهی کود شیمیایی توسط شخصی به هویت معلوم در یک باب انباری در سطح شهرستان “ساری” پس از بررسی اطلاعاتی و اطلاع از صحت موضوع، اقدامات بعدی در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان این پلیس با انجام کار‌های اطلاعاتی و تحقیقاتی و شناسایی محل دپوی کود‌های شیمیایی شده و با هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه، به همراه تیم کارشناسان اداره صمت، در بازرسی از انبار شناسایی شده؛ مقدار ۳۰۶۴۵ کیلو گرم سموم کشاورزی در برند‌های مختلف را که به صورت غیر مجاز دپو شده بود، کشف کردند.

محمدپور گفت: در ادامه طی استعلام از سامانه‌های اداره صمت، انبار موصوف بعلت عدم ثبت در سامانه‌های اداره صمت، از مصادیق احتکار و خارج از شبکه توزیع محسوب گردید.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اقلام کشف شده ۸ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص برای متصدی انبار پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

print

پاسخی بگذارید