تاریخ: ۱۷:۴۶ :: ۱۳۹۷/۰۵/۲۴

فرماندار بهشهر که در جلسه مشترک با مسئولان بنیاد برکت سخن می گفت این نهاد را همچون بارقه امید در چشم مستضعفان توصیف کردو گفت:بنیاد برکت با فعالیت در جهت ایجاد اشتغال گام مهمی را برای توسعه اقتصادی کشور برداشته است .

هادی خنجری  به بیان شرحی از وضعیت کنونی شهرستان بهشهر و مناطق بالادست پرداخت و اظهار داشت :با همت بنیاد برکت مناطق بالا دست که عمدتا مناطقی کمتر توسعه یافته اند می توانند از نعمت توسعه برخوردار باشند و با انجام پروژه های عمرانی می توان محرومیت را از چهره این مناطق دور کرد.

وی انجام پروژه های راه روستایی ، ساخت خانه عالم و مساجد را از طرح های خوب این بنیاد  اعلام کردو  ادامه داد: مردم مناطق محروم همچون دیگر اقشار جامعه همواره در تمامی صحنه ها همراه نظام بوده اند و از هیچ کمکی دریغ نکردند و باید از امکانات مناسب بهره مند باشند .

فرماندار بهشهر اعطای تسهیلات کم بهره را یکی از کمک های مهم بنیاد برکت خواند و خاطر نشان کرد: دولت علی رغم تمامی محدودیت ها سعی دارد عدالت توسعه ای را به تمامی مناطق گسترده کند و در این زمینه مشارکت بنیاد برکت نیز می تواند در اجرای طرح های اشتغال با اعطای تسهیلات اشتغالزایی روستایی با بهره کم بسیار مفید باشد .

print

پاسخی بگذارید