تاریخ: ۱۵:۱۲ :: ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه در جاده‌های شمال

محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا روز شنبه آینده در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش اقتصاد گستر شمال مرکز مدیریت راه‌های کشوراعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز دوشنبه ۱۰ مهر تا شنبه ۱۵ مهر در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۷ صبح روز شنبه از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محدودیت تردد محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ۱۰، ۱۱ و ۱۲ مهر از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال بسمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه ۱۴ و ۱۵ مهر از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

محدودیت تردد محور هراز

در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز‌های سه شنبه، جمعه و شنبه بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

محدودیت تردد خودرو‌های سنگین

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع می‌باشد.

تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز‌های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه و همچنین از ساعت ۷ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

محدودیت تردد محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر

تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های سه شنبه و جمعه ۱۱ و ۱۴ مهر از مسیر (جنوب به شمال) محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محور‌ها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل خواهد بود.

print

پاسخی بگذارید