استاندار مازندران خبرداد
تاریخ: ۲۳:۱۰ :: ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
افتتاح بیش از ۱۸ هزار مسکن در مازندران

نزدیک به ۱۸ هزار مسکن روستایی و شهری ۲۲ بهمن امسال در مازندران افتتاح می‌شود.

به گزارش اقتصاد گستر شمال  ،حسینی پور استاندار مازندران در جلسه شورای ملی مسکن با بیان اینکه روند ساخت مسکن ملی سرعت گرفته است، گفت: در ۲۲ بهمن امسال نزدیک به ۱۸ هزار مسکن روستایی و شهری افتتاح خواهد شد که یقینا رضایت مردم مازندران را به دنبال خواهد داشت.

او افزود: سه شهرک از ۵ شهرکی که به وزارت مسکن و شهرسازی اعلام شد، آماده سازی این شهرک‌ها آغاز شده است و در دهه فجر کلنگ زنی می‌شود.

حسینی پور گفت: در این جلسه مقرر شد افراد زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به هیچ عنوان به دلیل پرداخت نکردن اقساط اولیه حذف نمی‌شوند و باید تلاش شود که به آن‌ها کمک کنیم هم زودتر ثبت نام کنند.

او افزود: شهرداری‌ها هم قرار شد در روند صدور مجوز برای ساخت مسکن ملی تسریع ببخشند و مشوق‌هایی را در ساخت در بافت فرسوده در نظر بگیرند.

استاندار مازندران با بیان اینکه یک داشبورد مدیریتی در حوزه مسکن ملی توسط اداره کل راه و شهرسازی تهیه شده که ملاک ارزیابی تلاش‌های مدیران اطلاعات ثبت شده در این سامانه است، گفت: در این داشبورد که هوشمند طراحی شده همزمان همه مدیرانی که درگیر هستند از جمله فرمانداران می‌توانند از اطلاعات این داشبورد استفاده کنند.

print

پاسخی بگذارید