تاریخ: ۱۷:۱۰ :: ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
افتتاح و بهره برداری از طرح محرومیت زدایی در شهر و ۱۰ روستای کلاردشت

طرح محرومیت زدایی در قالب بازسازی ۲۱ کیلومتر شبکه آبرسانی در شهر و ۱۰روستای کلاردشت افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش اقتصاد گستر شمال علی اصغر علیپور قائم مقام شرکت آبفا مازندران گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، طرح محرومیت زدایی در قالب بازسازی ۲۱ کیلومتر شبکه آبرسانی در شهر و ۱۰روستای کلاردشت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

او با بیان اینکه این طرح‌ها شامل بازسازی شبکه‌های فرسوده به طول ۲۱ کیلومتر است، افزود: این طرح‌ها در روستا‌های لش سر، اویجدان، پیشنبور، طائب کلا، رستم کلا و کردمحله، کردیچال، مکارود، واحد و کلمه انجام و نیز ۲۴۰۰ متر شبکه فرسوده شهر و ۳۰۵۰ مترخط انتقال بازسازی و تعویض شد.

علیپور با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی در مناطق روستایی استان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، گفت: طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفت.

او به تشکیل مجمع خیرین آبرسان در سطح استان نیز اشاره و افزود: از این ظرفیت در تامین آب شرب پایدار مناطق کم برخوردار نیز بهره بردیم.

سرهنگ حبیب الله کریمی‌فر فرمانده سپاه شهرستان کلاردشت نیز در سخنانی به بیان اقدامات مشترک سپاه و آبفا در اجرای طرح‌های آبرسانی پرداخت و گفت: بسیج این آمادگی را دارد که در مناطق روستایی و محروم بیشتر فعالیت نماید.

او حضور فعال بسیجیان درکنار مدیران و مسئولان را در اجرای طرح‌های عمرانی ثمربخش عنوان کرد.

print

پاسخی بگذارید