تاریخ: ۱۰:۰۶ :: ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
افت ۸۲ هزار تومانی نرخ سکه تمام

روند صعودی قیمت سکه امروز در بازار تهران متوقف و نرخ انواع سکه با افت مواجه شد به نحوی که نرخ هر سکه تمام بهار آزادی بیش از ۸۲ هزار تومان در معاملات امروز کاهش یافت.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز در بازار تهران با ۸۲ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۲ میلیون و ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۵۸ هزار تومان افت در مدت مشابه، یک میلیون و ۹۸۵ هزار تومان داد و ستد شد.

امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۳۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته با قیمت یک میلیون و ۳۳ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۵ هزار تومان افت در مدت مشابه ۶۲۵ هزار تومان معامله شد.

همچنین هر قطعه سکه گرمی با کاهش یک هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۳۸۳ هزارتومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افت ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومانی به قیمت ۱۹۴ هزار و ۶۰۰ تومان ارزش‌گذاری شد.

با این حال براساس اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به روزهای گذشته ۴ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شده است. همچنین نرخ یورو با ۴ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۵ هزار و ۲۹ تومان و هر پوند نیز با ۱۴ تومان رشد ۵ هزار و ۶۹۵ تومان تعیین شد.

جدول نرخ ارز و سکه در بازار (قیمت‌ها به تومان)

نوع سکه و ارز

شنبه یکشنبه دوشنبه

سکه امامی

۲۰۶۵۰۰۰ ۲۰۹۳۰۰۰ ۲۰۱۰۵۰۰

سکه بهار آزادی

۱۹۲۳۰۰۰ ۲۰۴۳۰۰۰ ۱۹۸۵۰۰۰

نیم سکه

۱۰۳۰۰۰۰ ۱۰۶۳۰۰۰ ۱۰۳۳۰۰۰

ربع سکه

۶۰۴۰۰۰ ۶۳۰۰۰۰ ۶۲۵۰۰۰

سکه گرمی

۳۷۶۰۰۰ ۳۸۴۰۰۰ ۳۸۳۰۰۰

طلای ۱۸ عیار

۱۹۰۴۵۰ ۲۰۷۰۰۰ ۱۹۴۶۰۰

دلار

۴۲۰۰ ۴۲۰۰ ۴۲۰۰

یورو

۵۰۲۵ ۵۰۲۵ ۵۰۲۹
پوند ۵۶۸۱ ۵۶۸۱ ۵۶۹۵
print

پاسخی بگذارید