تاریخ: ۲۰:۴۲ :: ۱۳۹۷/۱۲/۲۹

سپاه کربلا در حوزه تامین امنیت حادثه دیدگان با برنامه های اقدام داشته و در حوزه خدمات رسانی به مردم با توزیع مناسب جیره های غذایی، آب، نان و ... ، پوشاک و پتو کمک های اولیه را انجام داد.

به گزارش اقتصاد شمال ،معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در گفتگویی با خبرنگار ما از وضعیت امداد رسانی سپاه کربلا به سیل زدگان و گرفتاران در طغیان طی دیروز و امروز آب رود ها در روستا ها و شهرهای گلوگاه، بهشهر، میاندورد، نکا، ساری، سوادکوه، بابل و به ویژه سیمرغ(کیاکلا) خبر داد.
سرهنگ پاسدار جواد بخشی با اشاره به اینکه به محض وقوع سیل و طغیان در مناطق مختلف استان، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج شهرستانهای مازندران به لحاظ ذات بنیادین سپاه، با همه توان نیرویی بسیج و بکارگیری تمام توان و امکانات  برای یاری مردم  و همراهی ،همدلی و همدردی با آسیب دیدگان به فعالیت  امدادی پرداختند.
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا ضمن بیان اینکه سپاه و بسیج هیچ شانی جز خدمت رسانی و در کنار مردم بودن ندارند، یادآور شد: تا پایان شب گذشته نیروهای بسیج با بکار گیری چندین دستگاه جت اسکی و بیل مکانیکی اقدام کردند که طی آن نجات ، تخلیه و جابجایی مردم از منازل و مناطق گرفتار در آب به حسینیه ها و مساجد و همچنین روانسازی و هدایت طغیان آب  انجام شد.
وی هدف اول سپاه را نجات مردم گرفتار در سیل  و جلوگیری و کاهش از تلفات برشمرد و اذعان داشت: سپاه کربلا در حوزه تامین امنیت حادثه دیدگان با برنامه های اقدام داشته و در حوزه خدمات رسانی به مردم با توزیع مناسب جیره های غذایی، آب، نان و … ، پوشاک و پتو کمک های اولیه را انجام داد.
سرهنگ بخشی با یادآوری اینکه مردم مناطق آسیب دیده  مازندران خاطر جمع باشند که بسیج و سپاه کربلای استان در ایام منتهی به سال تحویل همواره تا بازگشت شرایط عادی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند شد و همیشه در کنار مردم هستند،  گفت: تمام تلاش ما بر این است تا مردمی که در شرایط سخت معیشتی ناشی از فشار های اقتصادی چندین ماهه، گرفتار آن بودند آلام  حوادث طبیعی را به حداقل رسانده و همیار و همدرد آنان باشیم تا شب های عید خانواده عزیزان استان مشکلی نداشته باشند.
print

پاسخی بگذارید