تاریخ: ۲۱:۴۹ :: ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
خرید میلیاردی برنج با چک‌های سرقتی

افرادی که با چک‌های سرقتی، اقدام به خرید برنج از کشاورزان در شهرسنتان قائمشهر کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،سرهنگ سید موسی حسینی جانشین انتظامی مازندران گفت: در پی شکایت متعددی مبنی بر خرید محصولات کشاورزی از کشاورزان در روستا‌های اطراف شهرستان قائم شهر با چک‌های سرقتی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های به عمل آمده، ماموران دایره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قائم شهر موفق به شناسایی یکی از متهمان شده و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی گفت: متهم به خرید برنج و محصولات کشاورزی روستائیان با استفاده از چک‌های سرقتی با همدستی یکی از دوستان خود اعتراف کرد.

او از دستگیری همدست متهم در یکی از شهرستان‌های همجوار در ادامه این عملیات خبر داد و افزود: این افراد تاکنون به بیش از ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از ۵ نفر از کشاورزان در شهرستان‌های قائمشهر و بابل اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران در خاتمه با بیان این که متهمان با قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند به شهروندان توصیه کرد: ضمن خودداری از اعتماد به افراد ناشناس در انجام معاملات، قبل از انجام هرگونه خرید و فروش حتما از اصالت چک و سایر پرداختی‌هایی که از طریق درگاه‌های بانکی انجام می‌شود مطمئن شوند.

print

پاسخی بگذارید