تاریخ: ۱۴:۵۷ :: ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
شتاب در احیای واحد‌های تولیدی راکد مازندران

استاندار مازندران از شتاب روند احیای واحد‌های تولیدی راکد مازندران در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ، حسینی پور استاندار مازندران با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم روند احیای واحد‌های راکد شتاب گرفت، گفت: امروز با افتخار می‌گوییم که ۱۱۴ واحد صنعتی و تولیدی مازندران به چرخه فعالیت و تولید بازگشته اند که با این اقدام بیش از ۱۴۰۰ شغل ایجاد شده است.

او افزود:همچنین با هدف پیشگیری از تعطیلی واحد‌های صنعتی و تولیدی استان ۱۵ هزار میلیارد ریالی تسهیلات پرداخت شد که از تعطیلی ۳۰۰ واحد تولیدی جلوگیری به عمل آمد.

استاندار مازندران گفت: یکی از نخستین دستورات آیت الله رئیسی در بدو تشکیل دولت مردمی، شناسایی واحد‌های راکد، نیمه تعطیل و تعطیل تولیدی و صنعتی در نقاط مختلف کشور بوده است.

او افزود: هرچند که بنده ۳ ماه پس از دستور رئیس جمهور به استان آمدم اما از همان روز‌های ابتدایی، این سیاست را که در برنامه خود نیز اعلام کرده بودم در دستور کار قرار دادم و با جدیت پیگیری نمودم. ‎

استاندار مازندران گفت: علاوه بر حمایت از واحد‌های تولیدی در راستای منویان رهبر معظم انقلاب اسلامی، در یک سال گذشته راه اندازی ۲۶۹۴ طرح به ارزش ۵ هزار میلیارد تومان تصویب شد که با تحقق آن شاهد ایجاد اشتغال پایدار برای بیش از ۴۰ هزار نفر در آینده نزدیک در استان خواهیم بود.

print

برچسب ها:

پاسخی بگذارید