تاریخ: ۲۳:۱۳ :: ۱۳۹۹/۱۱/۲۰

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت که مراسم راهپیمایی گرامیداشت ۲۲ بهمن امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت رژه خودرویی در گرگان و در قالب برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده فضای مجازی در شهرهای استان برگزار می‌شود.

نجیب الله تاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: سخنران روز ۲۲ بهمن گرگان فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی است که در پایان این سخنرانی، رژه خودرویی خانوادگی آغاز می شود.

وی بیان کرد: مسیر اجرای رژه خودرویی خانوادگی گرگان از مقابل فرماندهی انتظامی گرگان آغاز و با حرکت به سمت میدان مازندران – خیابان امام خمینی (ره) – میدان شهرداری – خیابان شهید بهشتی و میدان کریمی پایان می یابد.

تاری در خصوص مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن در سایر شهرستان‌های استان نیز گفت: این برنامه با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در شهرستان ها با هماهنگی ستاد کرونا پیگیری و اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام احمدرضا احمدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان نیز با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر سال جاری گفت: علاقمندان برای شرکت در راهپیمایی مجازی ۲۲ بهمن می توانند به آدرس اینترنتی fajr.ccoip.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

استان گلستان یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب گوناگون در ۱۴ شهرستان دارد.

print

پاسخی بگذارید