تاریخ: ۲۰:۱۳ :: ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
غرق شدن دختر ۱۵ ساله در میانکاله

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از غرق شدن دختر جوان ۱۵ ساله اهل روستای قره تپه در دریای میانکاله شهرستان بهشهر خبر داد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در روز گذشته مبنی بر وقوع حادثه غریق در منطقه ساحلی دهستان میانکاله شهرستان بهشهر، ماموران پاسگاه امیرآباد به محل حادثه عزیمت کردند.

او افزود: ماموران با حضور در محل حادثه، در بررسی‌های اولیه دریافتند، دختر جوان ۱۵ ساله اهل و ساکن روستای قره تپه شهرستان بهشهر که برای شنا به منطقه میانکاله رفته بود به علت عدم آشنایی به فنون شنا در دریا غرق شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه یک دختر ۱۱ ساله دیگر نیز در این حادثه توسط ناجیان غریق نجات یافت، گفت: با حضور گروه‌های امداد، جسد دختر ۱۵ ساله به بیرون از آب منتقل و تحویل سردخانه شد.

سرهنگ ساداتی با هشدار به شهروندان و مسافرانی که برای شنا به دریا مراجعه می‌کنند، از آنان خواست: از طرح‌های سالم سازی دریا و مناطقی که ناجیان غریق در آنجا حضور دارند برای شنا استفاده کنند تا دچار سانحه نشوند.

print

پاسخی بگذارید