تاریخ: ۲۲:۲۳ :: ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان گیلان منصوب شد

جهانبخش آرمان از سوی وزیر ورزش ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان گیلان منصوب شد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان غروب یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی حکمی از سوی حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ، جهانبخش آرمان به عنوان مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان استان گیلان منصوب و جانشین مریم بخشی شد.

مرتضی ورزلدوست افزود: مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه با حضور نماینده‌ای از وزارت ورزش و جوانان در محل مهمانسرای المپیک مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد.

سرهنگ جهانبخش آرمان مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان گیلان متولد ۱۳۵۴ در جوکندان تالش از داوران بازنشسته فدراسیون فوتبال ایران است که در سال ۱۳۸۵ درجه ملی خود را گرفت و در سال ۹۴ بازنشسته شد.

مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان گیلان پس از آن به سپاه پاسداران رفت و جانشین فرماندهی سپاه رضوانشهر، فرماندهی سپاه آستارا و همچنین فرماندهی سپاه شهرستان صومعه سرا را نیز به دست آورد.

مریم بخشی مدیرکل قبلی اداره ورزش و جوانان گیلان از خردادماه سال ۹۷ به این سمت منصوب شد که وی اولین بانویی است که به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان یک استان در سطح کشور برگزیده و انتخاب شده بود.

print

پاسخی بگذارید