تاریخ: ۲۲:۰۶ :: ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
مستقر بودن ۳۰۰ راهدار در جاده‌های مازندران

۳۰۰ راهدار با توجه به کاهش دما و وجود توده هوای سرد هم اکنون در جاده‌های مازندران مستقر هستند.

محسن محمدنژاد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با توجه به کاهش دما و وجود توده هوای سرد در استان در طول روز‌های آینده، راهداران این اداره کل با استقرار در مناطق برفگیر و کوهستانی، به اجرای عملیات برفروبی و ایمن سازی جاده‌های کوهستانی مشغولند.

او افزود: این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده‌ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با همه امکانات و اکیپ‌های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری را دارد.

محمدنژاد گفت: ۳۶ اکیپ راهداری هم اکنون در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۰۰ راهدار در محور‌های مواصلاتی استان مستقر هستند.

او، طول محور‌های برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۲۳ راهدارخانه در محور‌های مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

محمدنژاد ضمن اشاره به این مطلب که در حال حاضر تمامی محور‌های اصلی و شریانی استان باز و تردد در آن‌ها برقرار است، گفت: با توجه به کاهش دما و بارش برف در سطح محور‌های کوهستانی به همه رانندگانی که قصد تردد از محور‌های کوهستانی را دارند توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

مسافرین و رانندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محور‌های استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها و انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.

print

پاسخی بگذارید