تاریخ: ۲۳:۵۱ :: ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
احتکار ۳۵ میلیارد ریالی لوازم خانگی در بابلسر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف انبار احتکار لوازم خانگی برند‌های داخلی به ارزش تقریبی ۳۵ میلیارد ریال در بابلسر خبر داد.

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه عناصر سودجو اقدام به احتکار انواع لوازم خانگی شامل یخچال، کولراسپیلت، تلویزیون، لوازم گرمایشی و … با برند‌های مختلف داخلی و خارجی در انبار یکی از شرکت‌های بازرگانی خود کردند، موضوع در دستور کار کارشناسان اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، عوامل اطلاعاتی این پلیس با بهره گیری از تجارب تخصصی و انجام اقدامات اطلاعاتی متصدی این شرکت تولیدی را که اقدام به دپو عظیم انواع لوازم خانگی در یکی از انبار‌های غیر مجاز خود کرده بود، شناسایی کردند.

سرهنگ محمدپور گفت: ماموران این پلیس پس از هماهنگی‌های قضائی با همکاری کارشناسان ادارات صمت استان و شهرستان بابلسر در بازرسی از انبار نگهداری کالا چند صد قلم کالای مصرفی با برند‌های داخلی و قاچاق خارجی را کشف کردند.

او ارزش کالا‌های کشف شده را برابر نظر کارشناسان ادارات صمت و جهاد کشاورزی بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: انبار فوق پلمب و بازرگان متخلف پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

print

پاسخی بگذارید