مدیر عامل شرکت گاز مازندران
تاریخ: ۱۳:۲۰ :: ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
مصرف گاز سی ان جی در مازندران کاهش یافت

مصرف گاز در جایگاه‌های سی ان جی مازندران چهار ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۶ میلیون متر مکعب کمتر شده است

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،قاسم مایلی رستمی مدیر عامل شرکت گاز مازندران گفت: ۱۲۲ میلیون و ۴۱۵ هزار متر مکعب گاز چهار ماهه اول سال در جایگاه‌های سی ان جی استان مصرف شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که ۱۳۸ میلیون و ۸۴۳ هزار متر مکعب بوده است کاهش ۱۳ درصدی را نشان می‌دهد.

او با بیان اینکه بیشترین کاهش در تیرماه اتفاق افتاده است، افزود: ۲۱ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۳۸۵ متر مکعب گاز سی ان جی تیر ماه امسال در استان مصرف شد در حالیکه این میزان پارسال ۳۵ میلیون و ۱۷ هزار متر مکعب بوده است.

مایلی رستمی ادامه داد: ۱۲۶ جایگاه سوخت سی ان جی در استان مازندران به منظور تسهیل در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران در مورد اهمیت گاز طبیعی در صنعت حمل و نقل گفت: استفاده از گاز طبیعی برای صنعت حمل و نقل فرصت مناسب و مطلوبی فراهم کرده که با افزایش مصرف این فرآورده علاوه بر صیانت از محیط زیست، قیمت تمام شده خدمات را متعادل کند.

او افزود: مزایای اقتصادی و زیست محیطی استفاده از گاز طبیعی نسبت به سایر سوخت‌های فسیلی و توسعه تکنولوژی مایع سازی گاز مورد توجه واقع شده است که نشان اهمیت گاز طبیعی در تمامی بخش‌ها دارد.

print

پاسخی بگذارید