تاریخ: ۲۱:۴۸ :: ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
چادرخوابی نوروزی در فضای باز ممنوع

چادرخوابی مسافران نوروزی در مازندران فقط در اماکن مسقف امکان پذیر است.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،مهران حسنی معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه کمیته‌های نوورزی در استان فعال شده اند، گفت: ظرفیت اسکان مسافران در مازندران برای هر شب اقامت به یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر شب اقامت رسیده است.

او افزود: کسانی که تمایل به اقامت در استان به شکل چادر خوابی دارند در مکان‌های مسقف که امکانات اولیه برای آن‌ها نیز در نظر گرفته شده است می‌توانند اسکان یابند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه اجرای برنامه‌های نوروز خوانی به عنوان یکی از آیین‌های کهن نوروزی مازندران مانند سال‌های گذشته در دستور کار است، ادامه داد: این مراسم در نوروزگاه‌ها به همراه برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی در ۲۲ شهرستان انجام خواهد شد.

مهران حسنی گفت: ۲۷ موزه مازندران نیز برای ایام نوروز فعال هستند و علاقمندان به استفاده از موزه‌ها می‌توانند از موزه‌های استان استفاده کنند.

او افزود: کمپ‌های ثابت هلال احمر مازندران نیز در ۳۴ نقطه به فعال خواهند بود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران ادامه داد: ۴۳ مجتمع رفاهی، ۶۱ مسجد، ۸۰ پایگاه امداد خودرو، ۴۶ پایگاه اورژانس علوم پزشکی و ۶۵ داروخانه شبانه روزی نیز در ایام نوروز به گردشگران خدمات می‌دهند.

print

پاسخی بگذارید