تاریخ: ۲۲:۳۷ :: ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
کشیک نوروزی ۲۷۹ نانوایی در مازندران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران از کشیک نوروزی ۲۷۹ نانوایی در استان خبر داد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،حسن خیریان پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، گفت: ۲۷۹ نانوایی کشیک نوروزی در استان تاکنون معرفی شده اند که بایددر ایام نوروز  تا ساعت ۲۴ فعالیت کنند.

او افزود: ادارات غله در شهرها با هماهنگی فرمانداران و ادارات صمت فهرست واحد‌های خبازی طرح کشیک را به صورت بنر در ورودی شهرها برای طلاع مردم و مسافران نصب خواهند کرد.

خیریان پور ادامه داد:  علاوه بر سهمیه ثابت آرد ، سهمیه فوق العاده نیز برای تامین نان مازاد مورد نیاز در  تعطیلات نوروز اختصاص خواهد یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران ذخایر آرد و گندم در مازندران را مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: با توجه به ذخیره‌سازی مناسب آرد در انبارها، هیچ نگرانی در خصوص تامین آرد مورد نیاز واحدهای خبازی مازندران وجود ندارد.

او  در خصوص سایر اقدامات برای تنظیم بازار نوروزی نیز گفت: با توجه به پیش بینی حضور  ۲۰ میلیون مسافر در مازندران عرضه مرغ  گوشت مرغ در شهرستان‌ها باید افزایش یابد و اگر تاکنون روزانه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن مرغ در استان توزیع می‌شد این میزان باید به  ۵۰۰ تن برسد.

خیریان پور گفت: مصرف گوشت مرغ با توجه به افزایش قیمت گوشت ، حضور مسافران در مازندران و همزمانی با ماه مبارک رمضان افزایش خواهد داشت به همین دلیل فرمانداران باید در شهرستان‌ها مراقبت کنند تا میزان توزیع مرغ کاهش پیدا نکند

او گفت: هیچ محدودیتی برای عرضه مرغ منجمد در استان وجود ندارد و مرغ به میزان کافی ذخیره شده است.

print

پاسخی بگذارید