تاریخ: ۱۰:۱۳ :: ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
یکپارچه سازی خدمات الکترونیک در مازندران

مدیرکل اتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از ایجاد سامانه یکپارچه سازی خدمات الکترونیک در استان خبر داد.

به گزارش اقتصاد گسترشمال به نقل از باشگاه خبرنگاران ،اسماعیل اعزی مدیرکل اتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: در پی جلسه مشترک با معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران در ماه گذشته مقرر شد پلتفرمی به منظور پیاده سازی پنجره واحد خدمات الکترونیک در مازندران توسط یک شرکت ایجاد شود که با حمایت مسئولان دولتی این شرکت اقدامات خود را جهت اجرایی کرد این پلتفرم آغاز کرد.

او افزود: با هماهنگی‌ها انجام پذیرفته و با تکیه بر توانایی سرمایه‌های انسانی و دانش‌بنیانی در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات شرکت، پلتفرمی پنجره واحد خدمات الکترونیک به منظور یکپارچه سازی خدمات دستگاه‌های اجرایی در دو فاز استعلامات بین دستگاهی و صدور مجوز‌ها در استان اجرایی خواهد شد.

اعزی گفت: به منظور افزایش سطح دسترسی سرویس‌گیرندگان و سرویس‌دهندگان به خدمات دستگاه‌های اجرایی، تا کنون ۳۶ دستگاه اجرایی در سطح استان جهت استفاده از این سامانه اعلام آمادگی کرده و بستر لازم جهت دسترسی آن‌ها فراهم شد.

او افزود:همچنین برنامه ریزی‌های لازم جهت دسترسی پنج دستگاه اجرایی برای صدور مجوزات در این سامانه انجام پذیرفت و در آینده نزدیک با راه اندازی پلتفرم مذکور شاهد افزایش سرعت و بهبود ارائه خدمات به هم استانی‌ها خواهیم بود.

print

پاسخی بگذارید