تاریخ: ۱۹:۴۷ :: ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
۲/۵ میلیون مازندرانی واجد رای دادن هستند

۲/۵ میلیون نفر در مازندران واجد شرایط شرکت در انتخابات یازدهم اسفند هستند.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،قاسم عزیززاده‌گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران، گفت: ۲ میلیون و ۴۸۷هزار و ۲۴۴ نفر در مازندران، واجد شرایط شرکت در انتخابات یازدهم اسفند هستند، که از این شمار ۱۱۲ هزار و ۹۳۲ نفر رأی‌اولی اند.

او، جمعیت رأی اولی‌ها در استان را ۵۷ هزار و ۶۱۴ مرد و ۵۵ هزار و ۳۱۸ زن اعلام کرد.

رئیس ستاد انتخابات مازندران، با اشاره به مهیابودن شرایط برای برگزاری انتخاباتی با شکوه در استان، افزود: برنامه ریزی لازم برای اجرای هر چهار راهبرد مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری برای انتخابات انجام شده است.

عزیززاده‌گرجی، به ثبت‌نام ۷۴۸ نامزد برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، و انصراف ۱۳۵ داوطلب تاکنون از ادامه رقابت در انتخابات مجلس و تایید صلاحیت ۴۶۳ نفر، اشاره کرد و گفت: اکنون ۳۷۰ نفر در گردونه رقابت باقی ماندند که در ۹ حوزه انتخابیه برای کسب ۱۲ کرسی رقابت می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه تلاش‌ها و زحمات فراوانی در حوزه امنیت انتخابات صورت گرفته است، ادامه داد: همه تدابیر برای برپایی انتخابات با امنیت کامل در استان فراهم شده است.

عزیززاده‌گرجی با اشاره به اینکه نظارت عمومی انتخابات بخشی توسط مردم صورت می‌گیرد، افزود: بخشی دیگر کار نیز توسط مجریان و عوامل صورت می‌گیرد و باید در حوزه سلامت انتخابات تدابیر لازم را به خرج دهیم.

print

پاسخی بگذارید