تاریخ: ۱۲:۳۰ :: ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
۷۰ هزار سرپرست خانوار این ماه به جمع یارانه بگیران اضافه می‌شوند

سخنگوی هدفمندی یارانه ها گفت: ۷۰ هزار سرپرست خانواری که پیش از این درخواست بازبینی داشتند این ماه به جمع یارانه بگیران افزوده می‌شوند.

طیبه حسینی گفت: ۷۰ هزار سرپرست خانواری که این ماه به جمع یارانه بگیران افزوده می‌شوند، اگر دهک یک تا ۳ باشند، رقم یارانه دریافتی آن‌ها ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر فرد و اگر دهک ۴ تا ۹ باشند رقم ۳۰۰ هزار تومان به ازای هر عضو خانوار به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

او ادامه داد: رقمی که مسدود بوده و مبلغی که باید به ازای این چند ماه دریافت می‌کرده اند، در ماه آتی به حساب آن‌ها واریز می‌شود.اگر به محض اینکه شناسایی شود که خانواری مشمول دهک یک تا ۹ است، هم معوقات را دریافت می‌کند هم مسدودی به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

کلیه افرادی که تا ابتدای سال ۱۴۰۱ یارانه دریافت نمی‌کرده اند یا به هر دلیلی یارانه آن‌ها قطع شده بود باید به سامانه my.gov.ir مراجعه و ثبت نام کنند. پس از ثبت نام آزمون وُسع و دهک بندی برای آن‌ها انجام می‌شود و چنانچه دهک یک تا ۹ شناسایی شوند به آن‌ها یارانه نقدی تعلق می‌گیرد. اما افرادی که از اردیبهشت ۱۴۰۱ به آن‌ها یارانه داده نشده باید به سامانه حمایت وزارت رفاه مراجعه و درخواست بازبینی کنند.

سخنگوی هدفمندی یارانه‌ها گفت: از ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ متولی انجام تغییرات و تغییر بُعد خانوار سازمان ثبت احوال است اگر این سازمان تغییرات را به ما ارائه دهد،  این تغییرات در یارانه واریزی اعمال خواهد شد.

print

پاسخی بگذارید