همزمان با چهلمین سالگرد جشن انقلاب اسلامی و با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، کلنگ عملیات اجرایی و بهره برداری ۴ پروژه سرمایه گذاری و توسعه ای در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد به زمین زده شد.

به گزارش اقتصاد شمال به نقل از  واحداطلاعات واخبار روابط عمومی بندر امیر آباد؛  معاون وزیر راه و شهرسازی امروز با حضور  در بندرامیرآباد  آغاز عملیات اجرایی هزار و چهارصد میلیارد ریال پروژه های توسعه ای و عمرانی این بندر را کلید زد.

محمد راستاد با بیان اینکه پروژه های دهه مبارک  فجر بندر امیر آباد به صورت قرارداد بلند مدت و با مشارکت بخش خصوصی در حال انجام است گفت: با بهره برداری از این پروژه ها برای ۱۲۰ نفر اشتغال زایی مستقیم  به وجود می آید.

مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی با اشاره به اینکه رویکرد بندر امیرآباد  توسعه پسکرانه بندری در کنار فعالیت های حمل و نقل دریایی و لجستیکی است ادامه داد: رویکرد ایجاد مراکز صنعتی و تولیدی در پسکرانه بندر امیرآباد ، می تواند نقش مهمی در ایجاد اشتغال و رونق  اقتصادی منطقه ایفا کند.

وی با یادآوری اینکه بندر امیرآباد با سرعت به سمت تبدیل شدن به بندر نسل سومی گام بر می دارد، اظهار داشت: بنادر نسل سوم صرفا مکانی برای تغییر شیوه حمل و نقل نیستند و فرصت همزمانی را جهت فعالیت های ارزش افزوده تولیدی فعال کردند.

این عضو هیأت عامل با اشاره به پسکرانه هزار و ۶۰ هکتاری بندر امیرآباد، این ظرفیت و پتانیسل را برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی مناسب دانست و از تکمیل شدن  تعداد دیگری از واحد های تولیدی در بندر امیرآباد با آغاز عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک خبر داد.

مهندس راستاد

مهندس راستاد

print

پاسخی بگذارید