فرماندار انزلی
تاریخ: ۲۳:۵۸ :: ۱۳۹۸/۰۲/۱۱

فرماندار بندرانزلی بر توسعه همه جانبه این شهر تاکید کرد و از دستگاههای اجرایی و مسئولان و شورای اسلامی شهر و روستاها خواست که خدمت به مردم را در راس امور خود قرار دهند .

به گزارش اقتصادشمال از انزلی  ، اسماعیل حیدری آزاد  که در در همایش شوراهای اسلامی شهر و روستای بندرانزلی سخن می گفت با بیان اینکه  هرکس با هر اعتقاد و ایده و تفکری محترم است به دوری از هرگونه حاشیه سازی بر مبنای گرایش های سیاسی و جناحی و حزبی اشاره کردو گفت تنها راه برای خدمت به مردم  اتحاد و رسیدن به ید واحد است .

وی ادامه داد: می توان از تمامی ظرفیت های شهر و روستاها با کنار گذاشتن اختلافات سیاسی بهره برد و مردم را از اهمیت رسد اقتصادی آگاه کرد .

حیدری ازاد با اشاره به اینکه روسای ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان باید پاسخگوی شوراهای روستا باشند گفت:تمامی مسئولان ادارات و نهادها باید پاسخگویی به مردم را در راس امور قرار دهند.

فرماندار شهرستان بندرانزلی  به وجود آب بندان ها برای درآمدزایی اشاره کردو افزود:این منابع می توانند علاوه بر استفاده برای ذخایر آب کشاورزی به عنوان مکانهایی برای جذب گردشگر هم مطرح شوند و برای مردمان بومی درآمدزایی داشته باشند .

print

پاسخی بگذارید