تاریخ: ۲۳:۰۹ :: ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
دهه فجر امسال ۵۶ طرح در چالوس افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار چالوس گفت که در دهه فجر امسال ۵۶ طرح ورزشی ، عمرانی ، فرهنگی و خدماتی در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش ایرنا ، سیدرسول حسینی روز یکشنبه  در گفت و گو با خبرنگاران هزینه اجرای این طرح ها را حدود ۶۳۵ میلیارد تومان از محل مشارکت بخش خصوصی و منابع دولتی اعلام کرد.

وی توضیح داد : دهه فجر امسال ۴۷ طرح با مجموع هزینه حدود ۴۹۳ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و اجرای ۹ طرح هم با پیش بینی ۱۴۲ میلیارد تومان اعتبار آغاز خواهد شد.

فرماندار چالوس از فاز نخست ورزشگاه پنج هزارنفری روستای تجن کلا ، درمانگاه تخصصی حضرت زهرا (س ) فرهنگیان ، ساختمان دادگاه اداری مرزن آباد ، آبرسانی به روستاهای مرزن آباد وساختمان اداری قطعه ۴ آزاد راه تهران – شمال به عنوان بخشی از طرح های آماده افتتاح برای دهه فجر نام برد.

وی گفت که گاز رسانی به روستای ازارک ، ساخت دوربرگردان پل ذغال ، احداث فاز نخست پروژه معدنی شن و ماسه منطقه پل ذغال و  ساختمان دهیاری روستای طویر هم از طرح هایی است که در این دهه عملیات اجرایی آنها شروع می شود.

حسینی همچنین با اعلام این که حدود ۶۰ برنامه فرهنگی و ورزشی شاخص نیز دهه فجر امسال در چالوس برگزار می شود ، از دیدار با خانواده های شهدا ، رزمایش کمک های مومنانه ، مسابقات ورزشی ویژه بانوان دستگاه های اجرایی ، مسابقات کاراته چند جانبه بانوان ، تجلیل از خدمات اجتماعی و کرونایی هیئت های مذهبی ، همایش پیاده روی ، محفل انسی با قرآن و غرس نهال به عنوان بخشی از این برنامه ها نام برد.

پارسال در دهه فجر ۲۹ طرح با هزینه ۲۹ میلیارد تومان در چالوس بهره برداری یا کلنگ زنی شده بود.

 

print

پاسخی بگذارید