مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران اعلام کرد
تاریخ: ۱۹:۰۳ :: ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
بهره‌برداری از ۵۴ طرح در میراث فرهنگی مازندران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از بهره‌برداری ۵۴ طرح اقتصادی، عمرانی و خدماتی در استان خبر داد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال صادق برزگر مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: همزمان با هفته دولت ۵۴ طرح اقتصادی، عمرانی و خدماتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

او در خصوص حوزه گردشگری، افزود: در حوزه گردشگری ۳۳ طرح با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۹ هزار میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ۲۰۸ نفر در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

برزگر ادامه داد: این پروژه‌ها در حوزه گردشگری هتل، هتل‌آپارتمان، دفتر خدمات سیاحتی، دهکده آبی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی را شامل می‌شود.

برزگر گفت: در حوزه صنایع‌دستی نیز ۲۰ فروشگاه با حجم سرمایه‌گذاری ۱۱۴ میلیارد ریال و با ایجاد اشتغال ۲۰ نفر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

او از دیگر پروژه‌های هفته دولت امسال را راه اندازی فروشگاه‌های صنایع‌دستی در شهر‌های ساری، آمل، رامسر، نکا، سوادکوه شمالی، بهشهر، نور و کیاکلا عنوان کرد.

برزگر همچنین به ایجاد موزه گیاه‌شناسی بن‌سای بابلسر در این هفته اشاره کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از افتتاح اقامتگاه‌های بوم‌گردی در ساری، بهشهر، قائم شهر، بابل، رامسر و عباس آباد خبر داد.

او از دیگر پروژه‌های اقتصادی، تولیدی و صنعتی قابل افتتاح در هفته دولت را دهکده آبی تبرستان سوادکوه شمالی با مشارکت آب منطقه‌ای، گردشگری کشاورزی در محمودآباد اعلام کرد.

print

پاسخی بگذارید