رئیس پلیس آگاهی مازندران خبرداد
تاریخ: ۷:۴۵ :: ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
کشف ۲۰ میلیارد ریال ارز و طلای سرقتی

رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری ۴ سارق و کشف ۲۰ میلیارد ریالی اموال سرقتی با همکاری اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی استان گلستان خبر داد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در پی سرقت‌های متعدد منازل در شهرستان مرکز استان و شهرستان‌های غرب استان موضوع در دستور کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

او افزود: در جریان رسیدگی به این پرونده و با توجه به اعلام پلیس آگاهی استان گلستان مبنی بر وقوع سرقت‌های مشابه در آن استان توسط سارقان در حرکت، ماموران اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

سرهنگ قیصری در ادامه گفت: با همکاری اطلاعاتی پلیس آگاهی استان گلستان و بررسی‌های همه جانبه مخفیگاه متهمان که در قالب یک باند ۴ نفره اقدام به سرقت منازل می‌کردند در شهرستان محمود آباد شناسایی و اقدام عملیاتی برای دستگیری آنان آغاز شد.

او افزود: با اقدام به موقع تیم‌های عملیاتی از پلیس آگاهی استان مازندران، پلیس آگاهی استان گلستان و پلیس آگاهی شهرستان محمودآباد متهمان که از طایفه فیوج و اهل و ساکن استان تهران بوده اند زمینگیر شدند.

سرهنگ قیصری از کشف مقادیر قابل توجهی ارز خارجی و طلاجات سرقتی مجموعا به ارزشی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از متهمان خبر داد و گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه این افراد تعدادی آلات و ادوات سرقت و سلاح سرد کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند با قدردانی از همکاری‌های اطلاعاتی و عملیاتی ماموران پلیس آگاهی استان گلستان، از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی در صورت شناسایی و مشاهده افراد مشکوک و ناشناس در محدوده محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

print

پاسخی بگذارید