تاریخ: ۱۳:۳۴ :: ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
آماده باش ۳۳ اکیپ راهداری جهت اجرای طرح زمستانی در مازندران

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از آماده باش ۳۳ اکیپ راهداری جهت اجرای طرح زمستانی در استان خبر داد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال  ،محسن محمدنژاد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از آماده باش ۳۳ اکیپ راهداری برای اجرای طرح راهداری زمستانی در ۳۷۰۰ کیلومتر گردنه‌های برفگیر مازندران خبر داد.

او عملیات راهداری زمستانی را نقطه اوج و پیشانی خدمات رسانی این اداره کل به کاربران جاده‌ای و اوج خدمت صادقانه راهداران در فصل سرد سال است.

محمدنژاد گفت: در طول ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی مازندران ۲۳ راهدارخانه فعالیت دارند که ۳۵۰ نفر از راهداران سخت کوش در قالب ۳۳ اکیپ راهداری زمستانی و با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری (بلدوزر، گریدر، لودر، کامیون، نمک پاش، دستگاه برف خور و دستگاه آب نمک پاش و سواری کمک دار ویژه (گشت راهداری) در ۳۷۰۰ کیلومتر از راه‌های برفگیر و کوهستانی استان و کوهستانی و ۱۳ گردنه بطول ۷۰۰ کیلومتر گردنه برف گیر به انجام فعالیت‌های راهداری زمستانی مشغولند.

او افزود: با توجه به اینکه در زمان بحران و شرایط بد جوی اولویت کاری راهداران محور‌های شریانی و اصلی بوده، از این رو از هموطنان عزیز خواهشمندیم با توجه به هشدار‌ها و اطلاعیه‌های مکرر رسانه‌های حقیقی و مجازی از سفر و گردش به مناطق ییلاقی و کوهستانی به جد پرهیز کنند.

محمد نژاد ضمن اعلام این خبر که موجودی انبار شن و نمک نیزکنترل شده است، گفت: در سال جاری ۹۳۰۰ تن نمک آسیابی و ۲۵۰۰ تن ماسه (۶-۳) خریداری شده و درحال حاضر میزان مصالح موجود دپو شده در پایگاه‌های راهداری به حجم ۳۸۰۰ تن نمک آسیابی و ۱۵۰۰ تن ماسه (۶-۳) می‌باشد.

print

پاسخی بگذارید