تاریخ: ۲۰:۳۶ :: ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
پیش فروش بلیط نوروزی اتوبوس از 12 اسفند ماه در گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از آغاز پیش فروش بلیط های نوروزی اتوبوس از 12 اسفندماه جاری در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش اقتصاد شمال،محمدرضا نازک کار با بیان اینکه پیش فروش بلیط های مسافری از 12 اسفند ماه بصورت توامان، حضوری و غیر حضوری صورت می گیرد، افزود: شهروندان می توانند از طریق مراجعه به درگاه های فروش بلیط اینترنتی استانwww.gilanmosafer.ir و کشوری www.payaneh.ir و نیز از طریق سایت های اختصاصی شرکت های حمل و نقل مسافر نسبت به تهیه بلیط به مقاصد مورد نظر اقدام کنند.
وی تصریح کرد: همچنین شهروندان می توانند بلیط های نوروزی خود را بصورت حضوری و از طریق پایانه های عمومی ، دفاتر فروش بلیط در شهر نیز تهیه کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد جابجایی مسافران نوروزی خاطر نشان کرد : 140 شرکت حمل و نقل مسافر استان با بیش از 3هزار دستگاه وسیله نقلیه شامل 181دستگاه اتوبوس،778دستگاه مینی بوس و یک هزار و624 دستگاه سواری آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند.
نازک کار به آمار جابجایی مسافران نوروزی سال 97 نیز اشاره و تصریح کرد: طی نوروز 97؛ بیش از 265هزار نفر مسافر از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کرده اند.
وی اضافه کرد: در طرح جابجایی مسافران نوروز گذشته، بالغ بر37هزار مسافر ،بلیط های خود را از طریق پیش فروش (حضوری و اینترنتی) تهیه که از این تعداد چهار هزار نفر بلیط خود را بصورت اینترنتی تهیه کردند.

print

پاسخی بگذارید