تاریخ: ۱۲:۲۵ :: ۱۳۹۷/۰۳/۰۵

معاملات فرابورس در حالی امروز پایان یافت که شاخص کل فرابورس با بیش از یک واحد کاهش در ارتفاع بالاتر از ۱۱۱۰ واحدی ایستاد.

در مجموع بازارهای اول و دوم فرابورس شاهد جابه‌جایی بیش از ۱۰۵ میلیون سهم به ارزش بالغ بر ۲۷۱ میلیارد ریال بودیم که در این میان نمادهای «زاگرس» و «ذوب» با بیش از ۵۳ میلیارد ریال ارزش و بیش از ۲۲ میلیون جابه‌جایی سهم، به ترتیب بیشترین ارزش و حجم معاملاتی را در بازارهای اول و دوم به خود اختصاص دادند.

بازار پایه

همچنین در روزی که گذشت بیش از ۱۴۲ میلیون سهم به ارزش بیش از ۲۸۱ میلیارد ریال در سه تابلو بازار پایه جابه‌جا شدند.

از سویی دیگر، معامله بیش از ۱۶ میلیون ورقه بهادار متعلق به صندوق‌های قابل معامله (ETF) به ارزش افزون بر ۲۰۳ میلیارد ریال رقم خورد.

علاوه بر این امروز شاهد مبادله بیش از دو میلیون ورقه بهادار با ارزشی بالغ بر دو هزار و ۳۷۱ میلیارد ریال در بازار اوراق با درآمد ثابت و مبادله ۲۰ هزار سهم متعلق به ماداکتو استیل کرد به ارزش ۹۰ میلیون ریال در بازار شرکت‌های کوچک و متوسط (SME) بودیم.

معاملات تابلو تسهیلات مسکن

افزون بر این، نگاهی به معاملات تابلو تسهیلات مسکن نیز نشان می‌دهد در روزی که گذشت بیش از ۳۸ هزار ورقه تسه با ارزشی بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال معامله شده است و امتیاز تسهیلات مسکن فروردین ۹۷ با بیشترین حجم و ارزش در صدر معاملات این تابلو قرار دارد.

در میان نمادهای فرابورسی نیز، ۳ نماد «ذوب»، «زاگرس» و «تبرک» به ترتیب پُربیننده‌ترین نمادها بودند و نمادهای «هرمز» و «ذوب» به‌ترتیب با بیش از ۳ و ۲ واحد تاثیر، مثبت‌ترین اهرم‌های‌ شاخص کل فرابورس شناخته شدند.

print
برچسب ها: ,

پاسخی بگذارید