تاریخ: ۱۳:۵۳ :: ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
اعزام ۴ هزار مازندرانی به حج تمتع سال آینده

پیش بینی می‌شود ۴ هزار زائر مازندرانی در قالب ۳۰ کاروان سال آینده به حج تمتع اعزام شوند.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،اسماعیلی مدیرحج و زیارت مازندران گفت: حدود ۴ هزار متقاضی واجد شرایط مازندرانی اسناد حج خود را در سامانه Reserve.haj.ir بروز رسانی و برای اعزام اعلام آمادگی کردند.

او افزود: براساس برنامه زمان بندی متقاضیانی که پارسال پش ثبت نام و واریز وجه انجام داده اند امسال به عنوان الویت نخست به حج تمتع مشرف خواهند شد.

اسماعیلی گفت: متقاضیانی که دارای اسناد ثبت نام حج تا ۳۰ اردیبهشت سال ۱۳۸۶ هستند نیز می‌توانند برای نام نویسی و تکمیل ظرفیت کاروان‌ها اقدام کنند.

او افزود: در صورت عدم مراجعه این افراد برای تکمیل ظرفیت‌های خالی امکان دارد اولویت‌های بعدی اعلام و عملیات ثبت نام انجام دهند.

مدیرحج و زیارت مازندران گفت: پیش بینی می‌شود برای سال آینده ۳۰ کاروان از مازندران به حج تمتع اعزام شوند.

او با بیان اینکه بزودی اطلاعیه تکمیلی برای شروع ثبت نام به اطلاع هم استانی‌ها خواهد رسید، افزود: هم اکنون برابر برنامه ریزی‌های انجام داده تخصیص و توزیع کاروان بین شهرستان‌ها متناسب با جمعیت زائران واجد شرایط تشرف در حال انجام است.

اسماعیلی ادامه داد: مصاحبه و معاینات پزشکی برای احراز وضعیت سلامت جسمانی مدیران کاروان‌های استان انجام شده است.

مدیرحج و زیارت مازندران همچنین گفت: شرط عملیات عمره مفرده منوط به بازگشایی کنسولی است و پس از انجام مذاکرات و امضای تفاهم نامه حج عمره بین ایران و عربستان از سر گرفته می‌شود.

print

پاسخی بگذارید