تاریخ: ۲۳:۴۸ :: ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
عبور مسیر شمال به جنوب آزادراه رشت – قزوین از رودبار

فرماندار رودبار گفت که مسیر شمال به جنوب آزادراه رشت - قزوین از این شهرستان عبور می کند.

محمد صالح ضیایی در دیدار و نشست با جمعی از بازاریان رودبار که با هدف تسریع در عملیات احداث باقیمانده آزادراه رشت – قزوین در محدوده رودبار برگزار شد؛ از نگاه مثبت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور قدردانی و اضافه کرد: تمام تلاش ها برای حفظ پویایی رودبار و فرصت های موجود اشتغال و بازار زیتون آن است.
وی ادامه داد: بازار زیتون رودبار ملی است و اگر چه ۲۰ درصد تولید زیتون کشور در رودبار است، ولی ۸۵ درصد محصول زیتون تولیدی کشور در این شهرستان به فروش می رسد.
فرماندار رودبار خاطرنشان کرد: همه مسئولان متولی و اصناف رودبار برای عبور آزادراه از این شهر وحدت رویه و همکاری و مساعدت لازم را در این زمینه دارند.
ضیایی یادآور شد: مهمترین نکته در ساخت باقیمانده آزادراه، راه دسترسی به شهر رودبار است که با احداث رمپ ورودی این دغدغه مرتفع می شود.

به گزارش ایرنا عملیات اجرایی آزادراه قزوین – رشت از سال ۱۳۸۳ آغاز و تا سال ۱۳۸۸ قسمت عمده آن تکمیل شد و از منتهی الیه آزادراه قزوین – زنجان تا امامزاده هاشم رشت به بهره‌برداری رسید اما ۱۱ کیلومتر از این مسیر آزادراهی بین رودبار و منجیل، باقی مانده بود. سه هزار و ۲۰۰ متر از مسیر ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت – قزوین در دولت یازدهم به بهره برداری رسیده و در حاضر عملیات اجرایی هشت کیلومتر باقی مانده نیز آغاز شده است.

اوایل خردادماه امسال خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در جریان سفر به گیلان، با اشاره به اتمام تجهیز کارگاه و رفع مشکل معارضان، از آغاز عملیات اجرایی باقی مانده آزادراه رشت – قزوین در محدوده منجیل خبر داد

print

پاسخی بگذارید