تاریخ: ۲۰:۲۶ :: ۱۴۰۰/۱۰/۲۲

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور امروز چهارشنبه با حضور در دفتر ولی فقیه در مازندران مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان را معرفی کرد.

به گزارش ایرنا  ،حجت الاسلام محمد قمی در این نشست حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار را به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی مازندران معرفی کرد.

شریف‌تبار پیش از این دبیر بنیاد بین‌المللی اربعین و معاون مؤسسه روایت سیره شهدا بود. وی دانش‌آموخته سطوح عالی حوزه علمیه قم و از شاگردان درس خارج حضرات آیات مکارم شیرازی و وحید خراسانی  بوده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در این نشست ادارات کل تبلیغات اسلامی استان های کشور را  بازوی متصل تبلیغی نمایندگی های مقام معظم رهبری توصیف کرد و گفت: البته پیچیدگی های زیادی در حوزه فرهنگی و تبلیغی وجود دارد که به حمایت و رهنمود های نمایندگی ولی فقیه در استان ها نیاز داریم.

قمی افزود: سازمان تبلیغات نیز موظف است استان ها را مورد حمایت قرار بدهد و امیدواریم آقای شریف تبار که نیروی ملی توانمندی است بتواند مازندران را به اهداف اصلی خود برساند.

وی با قدردانی از زحمت حجت الاسلام ناصر شکریان که بیش از ۲۰ سال مدیرکل تبلیغاتی اسلامی مازندران بود ، گفت : با توجه به توانمندی های آقای شکریان ، او  به عنوان معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی در ستاد مشغول به خدمت می شود.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی مازندران به نماینده ولی فقیه در استان معرفی شد

مرفه نشینی در مازندران  فضای فرهنگی و دینی استان را ضعیف کرده است

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این نشست با اظهار این که  همه باید به دولت کمک کنند و سازمان تبلیغات اسلامی نیز نباید هیچ وقت ضعیف شود ، گفت : به اذعان همه مسوولان  ملی ، مازندران محرومیت های پنهانی زیر سرسبزی دارد که حق مردم معتقد و انقلابی این خطه نیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی افزود : در همه عرصه مردم استان حضور فعالی در رسیدن به اهداف عالی این نظام داشته و دارند و نمونه بارز آن در شرایط انتخابات گذشته ریاست جمهوری بوده که مردم این استان مشارکت بیش از ۶۰ درصدی را داشند.

وی با تاکید بر این که آسیب های فرهنگی در مازندران به خاطر ضایعات زیادی که به دنبال خواهد داشت باید به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد ، گفت : دلیل چنین وضعیت از مسایل و مقولات ضد فرهنگی چگونگی انجام گردشگری در این استان است،  ویلا سازی و تجاوز به عرصه های طبیعی را نیز در کنار آن شاهد هستیم.

امام جمعه ساری تصریح کرد: فضای مرفه نشینی در مازندران  فضای فرهنگی و دینی را در استان ضعیف کرده است . فرهنگ پوشش در استان زمینه ضد فرهنگی دینی را ایجاد کرده است.این که باید به مقولات فرهنگی و دینی بومی اینجا توجه شود و هرگز مورد فراموشی و غفلت قرار نگیرد ضروری است . مازندران در همه بخش ها آسیب پذیر شده است . باید بررسی های آسیب شناسی اجتماعی ، فرهنگی و البته اقتصادی مازندران با برنامه های صحیح و تخصیص با اعتبار ویژه به روز و راهکار ارائه شود.

وی گفت : حکومت باید به وعده خودش  وفا کند تا سرمایه اعتماد ملی را از دست ندهد. این که مدارس معارف در مازندران ولایی دارای وضعیت اسفبار  به لحاظ زیبایی و امکانات و تجیهزات باشد ، در شان مردم استان نیست ، چرا که دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در این مدارس را منصرف می کند.

محمدی لائینی افزود : امروز مردم به زیبایی فضای آموزش توجه می کنند و رسیدگی و توجه به مدارس معارف و حوزه های علمیه استان ضروری است . وضعیت فعلی مدارس معارف در استان  رغبت را برای طلبگی ایجاد نمی کند.

print

پاسخی بگذارید